• Svensksommar83

Så jävla nöjd!

Jag vill bara tala om att jag älskar min make så fruktansvärt mycket! Han är snygg, het, sexig, attraktiv, snäll, mogen och så otroligt skönt att ligga med! Han är en underbar pappa och make och jag är så otroligt glad att få leva med honom och våra tre underbara ungar! Vi har det inte jättebra ekonomiskt då jag inte jobbar just nu och dessutom håller på med körkortet, han jobbar hårt för att vi ska klara oss. Vi har ett gammalt men mysigt hus. Livet är kämpigt ibland och det är krävande då två av barnen turas om att vata ganska intensiva och krävande. Men jag älskar vårat liv! Älskar den här familjen och våra två fina katter. Gick igenom ett trauma för 7 år sen och trodde aldrig att jag skulle bli lycklig och träffa mannen i mitt liv. Å bäst av allt- han är min och ger mig massor av kärlek och vi har världens bästa barn!

• Svar på tråden Så jävla nöjd!
  • Svensksommar83

Ville bara berätta hur lycklig och tacksam jag är. Lider med alla olyckliga, sårade, bedragna och svikna själar därute (som jag läser om här på Fl) det ger mig dock perspektiv på livet och får mig att inse vilken tur och lycka jag har. Och då kände jag att jag ville dela med mig av det.

• äldreochklokare

Härligt!
    Man ska vara glad för det man har.

Jag är också mycket lycklig med min sambo och det liv vi har tillsammans. 

• Svensksommar83
    äldreochklokare skrev 2017-04-14 18:57:23 följande:

Härligt!

Man ska vara glad för det man har.

Jag är också mycket lycklig med min sambo och det liv vi har tillsammans. 

Kul att höra! <3 Blir ju glad när människor är lyckliga tillsammans! Känns som det är så mycket otrohet, oärlighet och olycka nuförtiden.
  • Nandez

Det låter underbart.

Jag är också mycket lycklig med min make och vuxen dotter som är frisk, har ett bra jobb och en trevlig sambo.

• Aniiee

Härligt att du har hittat rätt, TS. Det har jag också, även om jag aldirg skulle säga det högt =P

Ordningen återställd
Svar på tråden Så jävla nöjd!