BEHÖVER JAG VARA OROLIG???
Är i veckan 6+4 (7)
Kollade nyss när jag gick t toa om mitt slem.
Sen fick jag på pappret en sån som på bilden, och på fingret. Behöver jag vara orolig om MF eller är det vanlig??
Är i veckan 6+4 (7)
Kollade nyss när jag gick t toa om mitt slem.
Sen fick jag på pappret en sån som på bilden, och på fingret. Behöver jag vara orolig om MF eller är det vanlig??
Vanligt med flytningar
Alltså lägg av nu!
Det där är vanlig flytning.
Att döma av alla dina extremt korkade inlägg så verkar du behöva hjälp på riktigt! Blir orolig för ditt blivande barns skull... :(
Du behöver inte vara orolig
Alltså lägg av nu!
Att döma av alla dina extremt korkade inlägg så verkar du behöva hjälp på riktigt! Blir orolig för ditt blivande barns skull... :(
Alltså lägg av nu!
Du behöver inte vara orolig
Vanligt med flytningar
Vet inte vilka andra inlägg du menar men bara för att man tänker något så behöver man inte säga det speciellt inte på ett så otrevligt sätt. Alla är vi olika, vissa oroar sig mer än andra
Nej man behöver inte vara otrevligt men det finns inte så många sätt att uttrycka att någon verkar helt bakom flötet!
När någon skriver inlägg efter inlägg om att hen bara känner fostrets hjärta slå ibland (i vecka 7), att man är gravid i v 2, att man vill kolla hur många ägg där är när man är gravid osv så är det något som inte stämmer.
Oro är normalt att ha, men har man så stor okunskap om allt som ts verkar ha så bör man nog boka tid med en barnmorska som kan gå igenom varenda ord i boken om graviditet.
Tack så mkt. Bli lugnare. Tänkte eftersom. Vet ej vilka flyktingar är bra och vilka är dålig
Nej man behöver inte vara otrevligt men det finns inte så många sätt att uttrycka att någon verkar helt bakom flötet!
När någon skriver inlägg efter inlägg om att hen bara känner fostrets hjärta slå ibland (i vecka 7), att man är gravid i v 2, att man vill kolla hur många ägg där är när man är gravid osv så är det något som inte stämmer.
Oro är normalt att ha, men har man så stor okunskap om allt som ts verkar ha så bör man nog boka tid med en barnmorska som kan gå igenom varenda ord i boken om graviditet.
Flytningar är som sagt vanligt, vissa har mer vissa har mindre . Du har ingen anledning att oroa dig så länge det inte kommer färskt blod, då menar jag inte blodstrimmor utan mer som mens. Det behöver inte ens det vara farligt eftersom vissa blöder genom hela graviditeten.
Så här tidigt ska du bara leva på som vanligt och försöka att inte känna efter så mycket :) Lycka till