• Anonym (Sugen man)

    Buttplug å prostata

    Prostatamassage är skönt men kan man använda en buttplug?
    Når den in till prostatan typ? 
    Vad har ni för erfarenheter?

  • Svar på tråden Buttplug å prostata
  • Anonym (Kallaspuff)

    Tjena.

    Min man har testat plugg! Fungerar toppen iallafall för honom. Han gillar stimuli runt och i analen. Vi köpte plugg för ca ett år sedan, används i olika sammanhang, om jag suger och använder pluggen kan jag styra den lite och det blir stor njutning och han själv säger att hans orgasm blir mer intensiva.

  • Anonym (Man)

    Jag gillar det. Men jag gillar känslan av att bli riktigt fylld, så jag gillar främst stora pluggar. För att få bäst prostatastimulans så föredrar jag en dildo och in-ut rörelse före en buttplugg, helt klart.

    Vissa gillar ju prostatastimulans via vibrationer, inte jag.

    Materialmässigt så föredrar jag Silikon eller jelly, tycker materialet ska vara lite mjukt.

    Det är bara att köpa något o testa med. Börja med något litet innan du lärt dig slappna av ordentligt.

  • Anonym (69"-man)

    Jag varierar mellan pluggar och dildos beroende på humör. Pluggar ger en bättre fyllnadskänsla medan dildos är bättre vid in och ut. Vibrerande grejer är jag inte så förtjust så det blir det inte så ofta.

    När man har tiden och kan slappna av så kan man ha en fantastisk stund. Det var länge sedan jag lyckades få en ren prostata orgasm men det har hänt. Nu brukar jag oftast nå en väldigt hög njutningsnivå, 85%-ig orgasm typ. Jag kan ligga på den nivån ganska länge 5-10 minuter kanske men jag måste runka för att några drag för att tippa över och få orgasm. Nu är det dock alldeles för länge sedan jag hade möjligheten då det alltid är fullt hus hemma :'(

  • Anonym (Kinky)

    Jag har nyligen köpt en analplugg i silikon, en sån där sak som ser ut som ett "böjt" T. Har den ibland när jag åker o handlar eller är hemma. Konstigt skön känsla. Stimulerar prostata av och till (beror väl på längden typ) men mest när man är nära att komma. Vill du vara kinky kan du sätta på dig ett par stringtrosor, så "kniper" det åt lite extra där nere

  • Anonym (NinniSnusk)

    Jag stimulerar ofta min mans prostata! Han kommer otroligt mycket hårdare då. 

    Kör med blugg, fingrar eller dildo! 

  • Anonym (Bikille trans)

    Plugg är som att åka rostig toyota. Nä det som gäller är ådrig dildo och sök inte prostatan utan bara knulla dildon med långa drag och så kommer saker hända och då kommer prostatan bli en del av en mycket bättre orgasm.

    Ok är det så att man runkar någon kan man föra in fingrarna o tilla på prostatan som bonus.

  • Anonym (L-F)

    Shit, typ bara positiva erfarenheter. Måste nog köpa en plugg och testa själv.

  • Johan Nn

    Har handlat tre dildos och en plug med vibrator. Inte vågat testa ännu. Skulle kanske hitta någon som coachar mig via Kik

  • Johan Nn

    Har handlat tre dildos och en plug med vibrator. Inte vågat testa ännu. Skulle kanske hitta någon som coachar mig via Kik

  • Anonym (Bikille trans)
    Johan Nn skrev 2020-12-29 18:12:32 följande:

    Har handlat tre dildos och en plug med vibrator. Inte vågat testa ännu. Skulle kanske hitta någon som coachar mig via Kik


    Vad har du för kik
Svar på tråden Buttplug å prostata