• Helgap­elga
    Äldre 18 Apr 15:52
    2948 visningar
    5 svar
    5
    2948

    Hur gör jag för att byta från Spotify Premium till Spotify Free?

    Jag har googlat detta men får inte fram några svar som hjälper mig överhuvudtaget så nu undrar jag om någon här kan hjälpa mig?

    Jag har Spotify Premium idag men vill av ekonomiska själ "pausa" mitt medlemskap. Jag hade hoppats att det fanns en knapp man kunde trycka på för detta, dvs att mitt konto stängs tillfälligt och jag inte behöver betala på X antal månader, men det verkar det inte göra.

    Min nästa tanke var då att byta från Premium till Free, men då är frågan vad som händer med mina spellistor jag skapat? Ligger de kvar när jag bytt till Free? Ser mitt konto exakt likadant ut eller försvinner allt och jag måste börja om på noll med ett tomt konto?

    Skulle bli oerhört tacksam om någon kunde svara mig på detta! Tack på förhand!

  • Svar på tråden Hur gör jag för att byta från Spotify Premium till Spotify Free?
  • äldreo­chklok­are
    Äldre 18 Apr 15:59
    #1
  • Helgap­elga
    Äldre 19 Apr 14:07
    #2
    Tack för länken, men tyvärr fanns inte svaren på mina frågor där.
  • Scoops
    Äldre 19 Apr 14:23
    #3

    Bara avbryt betalningarna så byts det automatiskt till Free.
    Alla dins listor är kvar, det enda som ändras är att det nu kommer vara reklam precis överallt...

  • Helgap­elga
    Äldre 19 Apr 14:25
    #4
    Helgapelga skrev 2017-04-19 14:07:19 följande:
    Tack för länken, men tyvärr fanns inte svaren på mina frågor där.
    Eller rättare sagt, jag vågar inte klicka på BYT TILL FREE innan jag vet om mina sparade spellistor följer med/ligger kvar.

    Nån som kan svara på det?
  • Helgap­elga
    Äldre 19 Apr 14:26
    #5
    Scoops skrev 2017-04-19 14:23:39 följande:

    Bara avbryt betalningarna så byts det automatiskt till Free.
    Alla dins listor är kvar, det enda som ändras är att det nu kommer vara reklam precis överallt...


    Ah, tack! Såg inte ditt inlägg i tid :)
Svar på tråden Hur gör jag för att byta från Spotify Premium till Spotify Free?