• brunbrallan

BF runt jul och nyår 2017

Hej!

Nyplussad lycklig mamma här. Väntar mitt andra barn och plussade nu i dagarna!

Någon som vill följas åt?

Stöta och blöta allt möjligt innan man går ut med det kanske?

Enligt mina uträkningar blir bf 28 dacember, verkligen en spännande tid så det kan bli både jul, nyår och januari 2018.

Ska strax bli sambo och har en son från tidigare förhållande. Kom och häng med :)

• Svar på tråden BF runt jul och nyår 2017
  • Maalin

Åh spännande!! ????????

Om allt går vägen så är vi beräknade 17 december ????

Efter 2 års kämpande, fick vi äntligen positivt test ????

Ska på ett tidigt ultraljud på måndag 24/4, då jag haft mycket problem med tidigare graviditeter (bla missfall och utomkveds) och svårigheter att bli gravid, så håller tummarna att allt ser bra ut på måndag ???? det här är mitt andra barn, fick min son 2010, men min sambos första :)

• Maalin

Alla ??? Är gubbar jag gjorde i telefonen, så ignorera alla frågetecken haha!

• Marysroom

Det är mitt första barn. Kämpat med ivf i över 7 år! Har endometrios Så bebis är verkligen välkommet! Min man har sedan tidigare 1 barn ( 14 år )

• brunbrallan
    Marysroom skrev 2017-04-20 07:05:20 följande:

Det är mitt första barn. Kämpat med ivf i över 7 år! Har endometrios Så bebis är verkligen välkommet! Min man har sedan tidigare 1 barn ( 14 år )

Men gud vad roligt, kan knappt föreställa mig hur det måste kännas efter så lång tid!!
  • brunbrallan
    Maalin skrev 2017-04-20 06:50:38 följande:

Åh spännande!! ????????

Om allt går vägen så är vi beräknade 17 december ????

Efter 2 års kämpande, fick vi äntligen positivt test ????

Ska på ett tidigt ultraljud på måndag 24/4, då jag haft mycket problem med tidigare graviditeter (bla missfall och utomkveds) och svårigheter att bli gravid, så håller tummarna att allt ser bra ut på måndag ???? det här är mitt andra barn, fick min son 2010, men min sambos första :)

Ååh jag skulle också vilja göra ett tidigt ultraljud! Skulle vara fantastiskt att se att det finns något levande där inne!
  • lindizzen

Hej. Mitt namn är Linda. Jag plussa igår. Så BF 1 januari. Följs gärna åt.
    Jag har 3 barn. En son som blir 14 i november, en son som blir 12 i augusti och en son som blir 3 i november.

Man nojar lite nu. Då jag plussa innan bim. Hela 3 dagar innan. Eller ja skulle haft min mens antingen som idag, måndag eller tisdag beroende på vilken app man tittar i.

Hur känner ni alla er har ni några symtom redan nu?

Jag har endast lite smått illamående, och brösten känns annorlunda. Har inte så ont mest känsliga för beröring.

ska ringa bm i morgon eller tisdag tänkte jag. Vill ha ett vul. så man verkligen ser att det finns något där inne och att allt e bra.

Svar på tråden BF runt jul och nyår 2017