Min pojkvän gör inte som jag säger
Jag och min pojkvän har varit ihop i 3 månader snart och jag älskar honom så oerhört mycket. Han är händig,snygg,snäll,positiv,smart och enormt mogen.
Dock har jag problem med vårt sexliv då vi inte tycker om samma saker och det gör det svårt. Jag var nämligen hanns första. Nu när vi kör så känner jag att vi bara gör på hanns sätt. Vi har kört samma 2 ställningar vi brukar, han pullar mig och jag runkar av honom. Jag gick ner på honom första gången vi hade det men tycker det är jobbigt då han skrattar(han gör det för att han tycker något är skönt) och det tyckte jag var ett störningsmoment så jag la av.
Känner att det har blivit något jag inte längre vågar för han gör det inte på mig och jag vill att vi ska kunna ha oralsex. Sen har jag även sagt att jag gillar mer hårda tag men han gör inget åt de och till sist han vill inte komma i min mun då han själv tycker att det är förnedrande men jag säger ju att det är okej. Så problemet vi har är att han inte lyssnar på vad jag vill och hur jag vill ha det under vårt samlag.