• Ebbisen

Min pojkvän gör inte som jag säger

Jag och min pojkvän har varit ihop i 3 månader snart och jag älskar honom så oerhört mycket. Han är händig,snygg,snäll,positiv,smart och enormt mogen. 

Dock har jag problem med vårt sexliv då vi inte tycker om samma saker och det gör det svårt. Jag var nämligen hanns första. Nu när vi kör så känner jag att vi bara gör på hanns sätt. Vi har kört samma 2 ställningar vi brukar, han pullar mig och jag runkar av honom. Jag gick ner på honom första gången vi hade det men tycker det är jobbigt då han skrattar(han gör det för att han tycker något är skönt) och det tyckte jag var ett störningsmoment så jag la av.

Känner att det har blivit något jag inte längre vågar för han gör det inte på mig och jag vill att vi ska kunna ha oralsex. Sen har jag även sagt att jag gillar mer hårda tag men han gör inget åt de och till sist han vill inte komma i min mun då han själv tycker att det är förnedrande men jag säger ju att det är okej. Så problemet vi har är att han inte lyssnar på vad jag vill och hur jag vill ha det under vårt samlag.

• Svar på tråden Min pojkvän gör inte som jag säger
  • PeterGB3G
    Ebbisen skrev 2017-04-19 18:10:56 följande:

Jag och min pojkvän har varit ihop i 3 månader snart och jag älskar honom så oerhört mycket. Han är händig,snygg,snäll,positiv,smart och enormt mogen. 

Dock har jag problem med vårt sexliv då vi inte tycker om samma saker och det gör det svårt. Jag var nämligen hanns första. Nu när vi kör så känner jag att vi bara gör på hanns sätt. Vi har kört samma 2 ställningar vi brukar, han pullar mig och jag runkar av honom. Jag gick ner på honom första gången vi hade det men tycker det är jobbigt då han skrattar(han gör det för att han tycker något är skönt) och det tyckte jag var ett störningsmoment så jag la av.

Känner att det har blivit något jag inte längre vågar för han gör det inte på mig och jag vill att vi ska kunna ha oralsex. Sen har jag även sagt att jag gillar mer hårda tag men han gör inget åt de och till sist han vill inte komma i min mun då han själv tycker att det är förnedrande men jag säger ju att det är okej. Så problemet vi har är att han inte lyssnar på vad jag vill och hur jag vill ha det under vårt samlag.

n

Hur gamla är ni?
    "Jag förväntar mig inte att du ska hålla med, inte ens att du ska förstå"
  • Ebbisen
    PeterGB3G skrev 2017-04-19 18:13:49 följande:
    n

Hur gamla är ni?
    Jag är 18 och han är 23 
  • Anonym (Lina)

Ni har inte varit tillsammans länge och ni är båda unga så du bör ge det tid.

Ni vill helt enkelt ha det på olika sätt i sängen och det får ni antingen leva med eller kompromissa, på något sätt. Kan man varken leva med det eller kompromissa så får man väl lämna om man känner att det är en viktig del.

Du kan ju inte tvinga honom att komma i din mun? Acceptera att han inte vill det. Det är förnedrande av dig att tro att du kan bestämma över din partner. Släpp det. Samma som att han inte kan tvinga dig att låta honom komma i din mun, så kan inte du tvinga honom att komma i din mun. Förstår inte heller varför du blir sur över en sån sak? Ett nej är ett nej och du måste respektera din pojkvän, annars blir inte ert förhållande långvarigt.

Gällande hårda tag så är han väl antingen obekväm med det eller så gillar han inte det. Kanske vet han inte hur man gör? Du var ju trots allt hans första så du måste ju ha överseende. Vissa gillar inte hårda tag och det är bara att respektera det också.

Min pojkvän gillar lugnt och jag gillar hårt. Vi har "löst" det som så att vi kör hårt ibland men oftast lugnt. Jag är ändå okej med lugnt. Tänker aldrig tvinga honom till något han inte vill.

Svar på tråden Min pojkvän gör inte som jag säger