• Anonym (Mary)

För grov kuk. Kan man öva sig på att tänja sig?

Killen jag börjat dejta har så himla grov kuk. Och jag är trång. Det funkade bra när jag var överst men ska han vara överst gör det ont trots upphetsning och glidmedel. Finns det nåt annat jag/ vi kan göra? Jag gillar tyvärr inte att föra in dildos. Jag fick svampinfektion på grund av att det blev för mycket skav:(

• Svar på tråden För grov kuk. Kan man öva sig på att tänja sig?
  • Anonym (Ouch!)

Prova olika glidmedel, vissa är faktiskt bättre än andra, man får testa sig fram till en sort som funkar. Men med det sagt så har jag varit i din sits, och det blev tyvärr aldrig bättre. Vi hade bra sex och penetration funkade men jag fick alltid mer eller mindre ont eller värk efteråt, även efter 10 år, och då var det ändå aldrig så illa att jag kände ett behov av glidmedel.

Vi växlade mellan vaginal och anal penetration, för att jag inte skulle vara trasig jämt, men oftast så nöjde vi oss med petting och oralt, penetration max 2 ggr/v.

• Anonym (Mary)
    Anonym (Ouch!) skrev 2017-04-19 19:12:44 följande:

Prova olika glidmedel, vissa är faktiskt bättre än andra, man får testa sig fram till en sort som funkar. Men med det sagt så har jag varit i din sits, och det blev tyvärr aldrig bättre. Vi hade bra sex och penetration funkade men jag fick alltid mer eller mindre ont eller värk efteråt, även efter 10 år, och då var det ändå aldrig så illa att jag kände ett behov av glidmedel.

Vi växlade mellan vaginal och anal penetration, för att jag inte skulle vara trasig jämt, men oftast så nöjde vi oss med petting och oralt, penetration max 2 ggr/v.

Tack för ditt svar! Nu när jag fick riktigt ont hade vi sex tre gånger på ett dygn. Det är nog bara att inse att det inte går att ha samlag så mycket. Får bli annat roligt i stället.
  • Anonym (hannah)

Har ni rejält med förspel? 

Har också haft partners med väldigt grova men det har inte varit några problem efter långt förspel. Annars som någon tidigare nämnde, testa olika glidmedel!

Nu är det kanske så att han har ovanligt grov eller att du är ovanligt tight och då vet jag inte riktigt hihi

• oscarson

Hej!
    Vad jobbigt och förstår problemet. Vi hade samma problem och då är jag inte stor men min sambo var trång. Vi kunde inte ha "djup" penetration flera gånger i veckan, men gick bra om jag lekte lite med den i öppningen förde in den en bit. 

Förspel är viktigt, fick för mig att hennes muskler slappnade av "till en början" och det naturliga glidmedlet kommer igång. Men killen måste ha lite känsla tror jag och inte dunka in när han får "vittring".

Men var som att det började gå bättre och bättre och man kan ha skönt tillsammans på andra sätt. Men efter barnet så blev det perfekt, nu mera är det inga problem Glad

• Anonym (hur?)

Hur stor/grov är den då? Är den som en colaburk?

• Anonym (Lilla jag)

Fy, jag vet precis vad du menar. Jag har haft en kille som va väldigt grov, vissa gånger dagen efter sexet fick jag tom äta värktabletter...

Nu lever jag med en man som har normalstor, men eftersom jag är väldigt trångt måste jag ändå vara avslappnad och extra våt innan han kan komma in. Annars är det som "dörren är stängd" spelar ingen roll om jag är kåt och våt inne i slidan, det tar tid innan det blir fuktigt utanpå och därför kan det vara svårt att komma in. Oralsex fungerar för mig, mycket saliv och eget glid gör det lättare. Glidmedel tycker jag kan torka in.. sen brukar jag vara noga med att ha täcke över en bit av oss, inte alltid kanske men nästan. Har märkt att jag lätt kan bli irriterad om slemhinnorna får för mycket luft på sig.

Hoppas det kan vara till någon hjälp.

• Anonym (Mm)

Silicone glidmedel, sen pullar du fittan. Rikligt med glidmedel, 2 fingrar, sen 3, sen 4 och om det går alla fingrar. Då töjer du ut fittan långsamt.

Så gör jag på min fru, innan jag fistar henne.

• MaryM
    Anonym (Lilla jag) skrev 2017-04-20 08:15:14 följande:

Fy, jag vet precis vad du menar. Jag har haft en kille som va väldigt grov, vissa gånger dagen efter sexet fick jag tom äta värktabletter...

Nu lever jag med en man som har normalstor, men eftersom jag är väldigt trångt måste jag ändå vara avslappnad och extra våt innan han kan komma in. Annars är det som "dörren är stängd" spelar ingen roll om jag är kåt och våt inne i slidan, det tar tid innan det blir fuktigt utanpå och därför kan det vara svårt att komma in. Oralsex fungerar för mig, mycket saliv och eget glid gör det lättare. Glidmedel tycker jag kan torka in.. sen brukar jag vara noga med att ha täcke över en bit av oss, inte alltid kanske men nästan. Har märkt att jag lätt kan bli irriterad om slemhinnorna får för mycket luft på sig.

Hoppas det kan vara till någon hjälp.

Det är ju faktiskt jobbigt! Tror de som inte själva är trånga inte riktigt fattar det här.

Bra tips med täcket! Kan nog stämma! Oralsex ja..ska prova det precis innan..
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (Mary)
    oscarson skrev 2017-04-20 07:27:21 följande:

Hej!

Vad jobbigt och förstår problemet. Vi hade samma problem och då är jag inte stor men min sambo var trång. Vi kunde inte ha "djup" penetration flera gånger i veckan, men gick bra om jag lekte lite med den i öppningen förde in den en bit. 

Förspel är viktigt, fick för mig att hennes muskler slappnade av "till en början" och det naturliga glidmedlet kommer igång. Men killen måste ha lite känsla tror jag och inte dunka in när han får "vittring".

Men var som att det började gå bättre och bättre och man kan ha skönt tillsammans på andra sätt. Men efter barnet så blev det perfekt, nu mera är det inga problem 

Får ha ännu mer förspel så jag är plaskvåt nästa gång :)

Vad skönt att det funkar bra för er nu! Mina två barn var snitt tyvärr... fick inte ut dem vaginalt.
  • Anonym (Mary)
    Anonym (hur?) skrev 2017-04-20 07:59:08 följande:

Hur stor/grov är den då? Är den som en colaburk?

Haha nädå. Men typ 5 cm i diameter kanske. Om en mer normal är 3. Typ .
Svar på tråden För grov kuk. Kan man öva sig på att tänja sig?