BIM -4, vad tror ni?
Har BIM på måndag. Men visst ÄR det något till vänster väldigt svagt? Avläst inom de 5 min som resultatet gällde på detta test. Efter tiden försvann strecken.
Det syntes dock lite bättre irl, även på håll.
Har BIM på måndag. Men visst ÄR det något till vänster väldigt svagt? Avläst inom de 5 min som resultatet gällde på detta test. Efter tiden försvann strecken.
Det syntes dock lite bättre irl, även på håll.
Negativt test.
Jag ser ett grått streck. Det påminner om spökstreck. Vad är det för test du använder dig av? :) Håller tummarna för dig!
Negativt test.
Jag ser ett grått streck. Det påminner om spökstreck. Vad är det för test du använder dig av? :) Håller tummarna för dig!
Ok, varför?Ja det är ju väldigt tidigt så jag vet inte... vet bara att det var ett rätt tydligt streck. Jag testade med ett testa tidigt från Graviditetskollen.
Jag Tycker det syns testa igen om någon dag:)
Jag har så mycket känningar att jag tror att jag är det men vågar inte riktigt "tro" det ännu då det är så pass tidigt. Jag har aldrig fått ett till streck såhär tidigt förr utan kanske två dagar före BIM, aldrig 4.
Jag har beställt testa tidigt-tester från RFSU precis, sen har jag andra vanligare till senare. Så testar jag igen under helgen istället. Då borde det ju synas mer OM det är något..
Jag Tycker det syns testa igen om någon dag:)
Nån sa att strecket är för mycket åt sidan men det tycker inte jag?
Jag ska testa igen på lördag morgon.
[quote=77609179][quote-nick]Ehlda skrev 2017-04-20 09:45:00 följande:[/quote-nick][/quote]
Hur ser det ut om du lägger på locket syns plusset då ? För om det inte syns så måste det va spökstreck:)
Hade du inte plockar isär testet så hade du inte ens sett det där strecket va? Det är för långt till vänster och sånna streck blir det när urinet fastnar i skarven som finns där, tyvärr :-/
Nej, där är inget streck. Men du är ju bim-4, så det kan fortfarande komma.
[quote=77609179][quote-nick]Ehlda skrev 2017-04-20 09:45:00 följande:[/quote-nick][/quote]
Hur ser det ut om du lägger på locket syns plusset då ? För om det inte syns så måste det va spökstreck:)
Testade idag med rfsu-test, bim -3. ?
Solklart positivt! Grattis :)