• Ehlda

BIM -4, vad tror ni?

Har BIM på måndag. Men visst ÄR det något till vänster väldigt svagt? Avläst inom de 5 min som resultatet gällde på detta test. Efter tiden försvann strecken.

Det syntes dock lite bättre irl, även på håll.

• Svar på tråden BIM -4, vad tror ni?
  • Niko92

Jag ser ett grått streck. Det påminner om spökstreck. Vad är det för test du använder dig av? :) Håller tummarna för dig!

• Ehlda
    Tofflans skrev 2017-04-20 06:38:24 följande:

Negativt test.

Ok, varför?
    Niko92 skrev 2017-04-20 06:42:37 följande:

Jag ser ett grått streck. Det påminner om spökstreck. Vad är det för test du använder dig av? :) Håller tummarna för dig!

Ja det är ju väldigt tidigt så jag vet inte... vet bara att det var ett rätt tydligt streck. Jag testade med ett testa tidigt från Graviditetskollen.

• Niko92
    Ehlda skrev 2017-04-20 06:47:31 följande:

Ok, varför?Ja det är ju väldigt tidigt så jag vet inte... vet bara att det var ett rätt tydligt streck. Jag testade med ett testa tidigt från Graviditetskollen.

Det syns säkert mer i verkligheten än på bild.

Jag plussade 30/11 skulle haft mens 5/12.

Hade test från testlagret som visade NADA med morgon urin. Köpte rfsu och kissade igen efter några timmar. Fixk svagt positivt. Var tvungen att köpa CB digital då och höll mig ca. 2h från att testa. (skulle egentligen sparat den till nästa dag) Fick gravid 1-2. Därför undrar jag om testen. Har haft bäst erfarenhet med rfsu (de röda) Så det är absolut möjligt att du är gravid. Har du fler test så du kan testa imorgon igen.
  • Ehlda
    Niko92 skrev 2017-04-20 06:52:07 följande:
    Det syns säkert mer i verkligheten än på bild.

Jag plussade 30/11 skulle haft mens 5/12.

Hade test från testlagret som visade NADA med morgon urin. Köpte rfsu och kissade igen efter några timmar. Fixk svagt positivt. Var tvungen att köpa CB digital då och höll mig ca. 2h från att testa. (skulle egentligen sparat den till nästa dag) Fick gravid 1-2. Därför undrar jag om testen. Har haft bäst erfarenhet med rfsu (de röda) Så det är absolut möjligt att du är gravid. Har du fler test så du kan testa imorgon igen.
    Jag har så mycket känningar att jag tror att jag är det men vågar inte riktigt "tro" det ännu då det är så pass tidigt. Jag har aldrig fått ett till streck såhär tidigt förr utan kanske två dagar före BIM, aldrig 4.

Jag har beställt testa tidigt-tester från RFSU precis, sen har jag andra vanligare till senare. Så testar jag igen under helgen istället. Då borde det ju synas mer OM det är något..
  • Niko92
    Ehlda skrev 2017-04-20 07:07:23 följande:

Jag har så mycket känningar att jag tror att jag är det men vågar inte riktigt "tro" det ännu då det är så pass tidigt. Jag har aldrig fått ett till streck såhär tidigt förr utan kanske två dagar före BIM, aldrig 4.

Jag har beställt testa tidigt-tester från RFSU precis, sen har jag andra vanligare till senare. Så testar jag igen under helgen istället. Då borde det ju synas mer OM det är något..

Jag hade så också.. Jag typ "visste" att jag var gravid. Så var det första gången också, då sluta det i MA men den här gången verkar det gått bra än så länge. Jag hoppas verkligen det är något <3 Ja har du test så testa på.. Jag är ju en testgalning så jag har inget att komma med, men försök hålla dig tills imorgon :)
  • Ehlda
    Annaivarson skrev 2017-04-20 07:12:13 följande:

Jag Tycker det syns testa igen om någon dag:)

Nån sa att strecket är för mycket åt sidan men det tycker inte jag?
    Jag ska testa igen på lördag morgon.
  • Annaivarson
    Ehlda skrev 2017-04-20 09:01:10 följande:

Nån sa att strecket är för mycket åt sidan men det tycker inte jag?

Jag ska testa igen på lördag morgon.

Ja testa igen för säkerhetenskull när min syster nyligen plussade sa hennes vännina att strecket var för långt ifrån också men hon köpte ett nytt och där stog det 2-3 veckor så prova igen o h förhoppningsvis är det ett plus där :D
  • Ehlda
    Annaivarson skrev 2017-04-20 09:32:32 följande:
    Ja testa igen för säkerhetenskull när min syster nyligen plussade sa hennes vännina att strecket var för långt ifrån också men hon köpte ett nytt och där stog det 2-3 veckor så prova igen o h förhoppningsvis är det ett plus där :D
    Tack. Ska göra det
  • Annaivarson

[quote=77609179][quote-nick]Ehlda skrev 2017-04-20 09:45:00 följande:[/quote-nick][/quote]

Hur ser det ut om du lägger på locket syns plusset då ? För om det inte syns så måste det va spökstreck:)

• Jordgubb90

Hade du inte plockar isär testet så hade du inte ens sett det där strecket va? Det är för långt till vänster och sånna streck blir det när urinet fastnar i skarven som finns där, tyvärr :-/

• Iskandra

Nej, där är inget streck. Men du är ju bim-4, så det kan fortfarande komma.

• Ehlda
    Annaivarson skrev 2017-04-20 09:53:13 följande:

[quote=77609179][quote-nick]Ehlda skrev 2017-04-20 09:45:00 följande:[/quote-nick][/quote]

Hur ser det ut om du lägger på locket syns plusset då ? För om det inte syns så måste det va spökstreck:)

Jag tror inte det nej, men jag tog bort det då jag inte såg om det var något överhuvudtaget då det blänkte & störde bara.

Det är antagligen ett spökstreck ja..
  • Anonym (Positivt)
    Ehlda skrev 2017-04-21 18:36:21 följande:

Testade idag med rfsu-test, bim -3. ?

Grattis
  • Niko92

Solklart positivt! Grattis :)
  • Annaivarson