• amraimer

Plastdyna i stokke tripp-trapp??

Vet att jag någonstans på nätet "sprungit på" en plastad stolsdyna som passar till Stokkes Trip-Trap stol, men kan för mitt liv inte komma ihåg var. Är det någon som vet var man får tag i en sådan? (Stokkes egna är ju bara i tyg vad jag vet.)

Tack på förhand!

• Svar på tråden Plastdyna i stokke tripp-trapp??
  • KRAM

Puffar för jag vill me veta...

• Lucky Me

undrar också...om inte annat kanske man kan klämma in en plastdyna från IKEA men det blir ju inte lika snyggt och inte så kul när man köpt tygdynan för 250 spänn...

• smiley77

Vill också veta var! Jag har också hört talas om att det finns någonstans. Tygdynan är ju fullkomligt värdelös.

• amraimer

Men visst är det det idiotiskt??
    STOKKE som gör så bra produkter, (Trip-Trapen är ju guld värd!) och så tänker de inte på en sådan basic grej som att barnmat KLADDAR!?!
    Vi gör en deal: Jag VET att det finns sådana dynor nå´nstans i någon av barnaffärerna på nätet, de tillverkas inte av STOKKE, men är gjorda för att passa Trip-Trap stolen. Så fort nå´n av oss springer på den så lägger vi in det här i tråden.

kram
    A-M
    (TS)

• litenkisse

Finns en som heter Baby-balans, är med dyna och två kuddar att ha som stöd när bebben är liten. Kommer ej ihåg adressen men sök på namnet. Jättebra och mkt lätt att torka av.

Svar på tråden Plastdyna i stokke tripp-trapp??