• Lina1

    Emmaljunga NXT90

    Har precis köpt en Emmaljunga NXT90 har inte hunnit använda den än bara testat den inne.

    När jag sätter på sittdelen så tycker jag att den vickar ganska mkt fram och tillbaka,även fästena som sitter på chassit rör sig så även staget som fästen sitter fast i,alltså staget som man tar tag i när man ska fälla vagnen alla dom delarna rör sig bara jag petar på sittdelen med fingret ska det vara så?

  • Svar på tråden Emmaljunga NXT90
  • Jo855

    Jag kan inte svara på din fråga men jag är själv inne på att köpa en NXT90 modell. Är du nöjd med din annars? Fick du ordnat med ovan? Svårt att hitta recensioner då modellen är såpass ny....

  • Hendrik

    Vi köpte en nxt90f i maj 2017. Vi upplever samma som dig med allt glapp och svår att hantera. Den saknar även fjädring som dom byggt in i nya 2018 modellerna som finns att köpa redan nU. För mig betyder det mer eller mindre att man missat fjädringen och uppgraderat vagnen pga av många klagomål. Jag har nu lämnat in vagnen och klagat på glappet och att den är omöjlig att styra ner för trottoar utan att bebis glider fram . Den guppar mkt och är väldigt svår att justera handtaget på. . Kommer gå hela vägen till ARN med detta .

    Tycker du skall göra samma sak. Lämna in vagnen och kräv en lånevagn. Vi har en nxt90 lånevagn som är i värre skick än den vi skickade in till emmaljunga. Vi väntar svar

Svar på tråden Emmaljunga NXT90