• Anonym (Nyfiken man)

Olika storlekar på fittor?

Ja precis som överskriven föreslår så undrar jag om vad män (och kanske kvinnor) tycker om storleken på sin partners fitta?

Snackas ju mycket om storleken på kukar men jag tycker det varieras rätt mycket på storleken på fittor också fast det talas ju sällan om det. För inte är det väl alltid skruvens fel om bulten inte passar?

Jag kan börja. När jag var typ 20 så knullade jag ibland tjejer/kvinnor som var ca 25-30 år gamla och jag märkte då att dom som fött barn hade större fittor jämfört med yngre tjejer (typ 17-20 år gamla).

Många tjejer jag legat med har också bett mig att inte stöta in så hårt för det har gjort ont (är ca 15 i omklätts och ca 18 lång så inte super lång).

Men min nuvarande fru kan jag dock stöta in nästan så hårt jag vill och jag tycker hon är lagom tajt.

Har alltså legat med både tajta och slappa fittor och alla har känts sköna på sitt sätt.

Vad är eran erfarenhet?

• Svar på tråden Olika storlekar på fittor?
  • Anonym (Carl)

Har bara legat med en så har inte så mycket att jämföra med. Hon jag låg med var i 35års åldern och har barn och var lagom tajt - har 15lång 12 omkrets så är ganska liten.

• PeterGB3G
    Anonym (Nyfiken man) skrev 2017-04-24 23:38:08 följande:

. När jag var typ 20 så knullade jag ibland tjejer/kvinnor som var ca 25-30 år gamla och jag märkte då att dom som fött barn hade större fittor jämfört med yngre tjejer (typ 17-20 år

Det där är inte min erfarenhet. Flera av dom tajtaste och skönaste fittorna jag har knullat har varit med kvinnor som fött flera barn.

Snackas ju mycket om storleken på kukar men jag tycker det varieras rätt mycket på storleken på fittor också fast det talas ju sällan om det. För inte är det väl alltid skruvens fel om bulten inte passar?

Fittor kan ändras. Med träning, knipövningar kan dom bli tajtare. Med massage kan dom bli mer mjuka i musklerna och skönare att knulla.

Men min nuvarande fru kan jag dock stöta in nästan så hårt jag vill och jag tycker hon är lagom tajt.

Det där är dels olika för olika kvinnor. Men en viktig sak som förbises ofta är att det också går att ändra. En avslappnad, masserad och "lugn" fitta gillar och klarar en stor kuk som stöter hårt. Medans en nervös och spänd fitta lättare får ont.

"Jag förväntar mig inte att du ska hålla med, inte ens att du ska förstå"
  • Anonym (Man i kalasbyxor)

Jag har en ganska stor kisse (21+15.5), har också märkt att det skiljer väldigt på olika snippor.
    Ofta är väldigt överviktiga väl stora dör nere även för min kisse.

• Anonym (Flera stycken)

Av de flera som jag haft tidigare inklusive min nuvarande fru så visst kan de skilja sig men oftast desto kåtare och blötare desto större det blir så att säga, vilket också är normalt.

När jag börjar ibland med min fru kan den kännas jätte tight och så men när hon är jätte kåt och jätte blött så känner man ju ingen friktion längre.

Tar lite längre tid att komma men fittan gör sitt jobb iallafall ;)

• Anonym (Ballen)
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2017-04-25 12:00:07 följande:

Jag har en ganska stor kisse (21+15.5), har också märkt att det skiljer väldigt på olika snippor.
    Ofta är väldigt överviktiga väl stora dör nere även för min kisse.

Varför knullar du tjockisar?
    Anonym (Ballen) skrev 2017-04-25 13:13:50 följande:
    Nu gör jag inte det, men när jag var ung och desperat knullade jag allt och alla så fort det började klia lite i kissen.
  • Anonym (Pehr Vers)

Jag har bara legat med en kvinna och hennes fitta var precis lika stor

• Anonym (haha)

[quote=77623992][quote-nick]Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2017-04-25 13:22:07 följande:[/quote-nick]Nu gör jag inte det, men när jag var ung och desperat knullade jag allt och alla så fort det började klia lite i kissen.[/quote

Klia i kissen?! Hoppas du inte glömmer bort att besöka veterinär med det lilla livet regelbundet!

• Anonym (Kvinna 28)

Vad lustigt det låter när ni pratar om "stora fittor".... hahahah

Pratar ni om ut eller insidan på en fitta? Bullmus eller minimus? Eller pratar ni om tight resp. Slapp muskulatur på insidan av vaginan?

Vilken lustig tråd, vad roliga ni män är!! Varför måste man jämföra och inte vara glad för det man har, eller om man inget har då istället vara glad för det man får.

Sen om ni har oturen att komma till en riktig slappis, köp "tight gel". Jag är inte slapp, men va tvungen att testa bara för att... och det blev jätte trångt, men skönt :-P

• Anonym (Nyfiken man)
    Anonym (Kvinna 28) skrev 2017-04-25 20:11:35 följande:

Pratar ni om ut eller insidan på en fitta? Bullmus eller minimus? Eller pratar ni om tight resp. Slapp muskulatur på insidan av vaginan?

Vilken lustig tråd, vad roliga ni män är!! Varför måste man jämföra och inte vara glad för det man har, eller om man inget har då istället vara glad för det man får.

Sen om ni har oturen att komma till en riktig slappis, köp "tight gel". Jag är inte slapp, men va tvungen att testa bara för att... och det blev jätte trångt, men skönt :-P

Helt riktigt - tight resp slapp mus!

Tight gel? Bra tipps!  Glad

• Aikido

Jag klev in i en för några månader sedan. Som tur är finns här både el och käk men jag undrar lite försynt om någon kanske kunde kontakt missing people eller nåt...

Fint eko är det också här.

Eko... eko... eko...

• Anonym (Grrrreat)
    Anonym (Ballen) skrev 2017-04-25 13:13:50 följande:
    Det är svårt att få ligga nör man kalkar kukrn för kissen? ;)
    Anonym (haha) skrev 2017-04-25 20:08:34 följande:

[quote=77623992][quote-nick]Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2017-04-25 13:22:07 följande:[/quote-nick]Nu gör jag inte det, men när jag var ung och desperat knullade jag allt och alla så fort det började klia lite i kissen.[/quote

Klia i kissen?! Hoppas du inte glömmer bort att besöka veterinär med det lilla livet regelbundet!

veterinär??? Jag vill inte vara så vulgär att kalla min kisse ord som k*k eller liknande!!!!
    Anonym (Kvinna 28) skrev 2017-04-25 20:11:35 följande:

Nja, det är ju precis som ni kvinnor som klagar på män med för små kissar....
  • Anonym (fanny)

enligt min man är jag tightare efter jag fött barn, då var jag inte direkt slapp innan heller

Svar på tråden Olika storlekar på fittor?