Sex i bilen ? Har någon haft
Har någon utav er haft sex i bilen någon gång, hur började ni förspelet och var det skönt ?
Har någon utav er haft sex i bilen någon gång, hur började ni förspelet och var det skönt ?
Ett par gånger. Lite upphetsande med fönsterrutor och bilar som kör förbi. Annars är jag bekväm så jag gillar hellre en varm säng, levande ljus och sånt.
Ja, flera gånger. Vi hånglade väl lite å sen pang på. Var väl någorlunda skönt, men har ju haft bättre sex på andra ställen...
Såg dem som körde förbi, hördes ny?
Ett par gånger. Lite upphetsande med fönsterrutor och bilar som kör förbi. Annars är jag bekväm så jag gillar hellre en varm säng, levande ljus och sånt.
Blivit avsugen när jag kört några gånger , både på motorväg o i stan .
Smekt min sambo tills hon kommit under färd när jag kört .
Knullat förstås men då stod vi still
Ja! Obekvämt , trångt och rätt osexigt så vi ställde oss utanför och körde på istället :)
Ojoj vad obekvämt suga av någon när den kör hehe få ont i ryggen.
Blivit avsugen när jag kört några gånger , både på motorväg o i stan .
Smekt min sambo tills hon kommit under färd när jag kört .
Knullat förstås men då stod vi still
Gud vad skönt att bli pullad när man kör.
Jag brukar pulla min fru när jag kör, mest på sommaren när hon är troslös. Ibland stannar vi och då blir det mer, oftast bjuder hon på en avsuggning, knullar gör vi hemma. Fast med mitt ex var det ofta bilknull.
Oj. Vad härligt det skulle vara att prova det.
Så svaret är nej, inte ännu
Självklart! Mycke oralsex och fingerpull, både vaginalt och analt, förspel med stopp för sex !