• Tanjasvenssons

Bara några små tips.

Hej jag tänkte ge er lite tips på vad ni kan göra ifall något ändras med erat barn om ditt barn börjar dricka,röka,bete sig slampigt eller hänga i dåliga gäng så har jag tips till dig.Min dotter har gjort såna saker hon med men nu är det nya bullar för henne.

1.Varje gång barnet går ut frågar du vart,vem,när kommer du hem,bästemm tid då hon ska vara hemma.

2.Kolla igenom social medier som Snapchat,Instagram,sms.

3.Låt barnet aldrig bästemma över dig ditt barn ska vara tyst medans du pratar,de ska visa respekt för dig.

4.Jag sa till min dotter att om hon inte skärper sig för hon följa med hennes pappa till hemlandet,inget hot eller så hennes pappas hemland är jätte fint och varmt.

5.De finns föräldrar där ute som är så töntiga och skämmer bort sina barn jag skulle aldrig skämma bort min dotter.Varje natt tar jag hennes mobil in i mitt rum för hon ska sova,det hon vill ha får hon bara hon förtjänar det.Om mitt barn har varit stökig i skolan inte gjort några läxor blir det inget till henne aldrig i livet.Många mammor är så himla överdrivet snälla mot sina barn jag är invandrare och jag blir irriterad när jag ser hur folk behandlar sina barn.Jag skulle aldrig ge mitt barn något om hon börjar gråta det är inte ett dugg synd om henne då får hon inget,det är barnens uppmärksamhet till att det vill ha något.Föräldrar borde bli strängare mot sina barn jag ser inte mig själv som en dåliga mamma jag tycker att detta är rätt uppfostran annars blir ungen bara bortskämd.Jag älskar min dotter mer än allt jag har sett och gått igenom mycket jag är vuxen och vet hur världen ser ut.Därför vill vi alla våra barns bästa det är bäst att visa sin stränga sida om barnet är för mycket.

Svar på tråden Bara några små tips.