• Anonym (Mulligt är gulligt!)

Finsn det smala/vältränade kvinnor som gillar stora män?

Att många av oss män gillar tjejer med volym är ingen hemlighet, men hur vanligt är det att smala/normalbyggda kvinnor föredrar stora män framför de i deras egen kroppsform?

Finns dessa kvinnor i verkligheten?

• Svar på tråden Finsn det smala/vältränade kvinnor som gillar stora män?
  • Anonym (Öh)

Menar du stora eller feta?

Anonym (Öh) skrev 2017-04-25 21:01:25 följande:

Menar du stora eller feta?

Ja, normalbyggda kvinnor som tänder på tjocka män och som gärna blir tillsammans med dem?

Finns ju många män som gillar mulliga tjejer med stora bröst och stor rumpa...
  • Anonym (Öh)
    Anonym (Mulligt är gulligt!) skrev 2017-04-25 21:14:15 följande:
    Ja, normalbyggda kvinnor som tänder på tjocka män och som gärna blir tillsammans med dem?

Finns ju många män som gillar mulliga tjejer med stora bröst och stor rumpa...
    Ja, men det är väl ändå inte riktigt samma sak, tänker jag? Stora bröst och stor rumpa är ju, eller kan i alla fall vara, attraherande attribut. På en man borde det ju motsvaras av stora muskler och stor kuk. 

Jag gillar inte feta män. De brukar ha stor mage, svårt att få byxorna att sitta uppe, ha bröst, runt ansikte och behöva sova i snarkmaskin. Inget som får mig att bli positivt upphetsad. 
  • Anonym (sxdfghjklö-.,mnbv)

Jodå, de finns. Min exman var stor och jag vältränad. Jag föll för hans charm och sätt. Då vägde han 112 kg och han är 172 cm. Efter att vi skilde oss hittade han ganska snabbt en ny kvinna som gillade stora män så pass att han gick upp till strax över 140 kg. När han sen höll på att dö och läkarna sa att han var tvungen att göra en gbp för att överleva blev  hon avig och undrade om det verkligen var nödvändigt... Det slutade med skilsmässa. Så det finns knepiga smala kvinnor som gillar stora män också.

Jag föredrar fortfarande lite större män, inte feta, men hellre lite stor än smal. Fast blir jag kär så blir jag ju, det är personen jag blir kär i och min nuvarande man är smal som attan haha.

• Anonym (Tjej)

Det finns nog en hel del som gillar bredaxlade starka män med ett lager fett ovanpå musklerna så de ser större ut. Menar typ strongman-stilen. Det finns också många kvinnor som gillar normalbyggda (normalstarka) män som är lite mjukare. Inte ölmage men inte 6pack. Dad bod eller vad det kallas.

Anonym (sxdfghjklö-.,mnbv) skrev 2017-04-25 21:29:55 följande:

Jodå, de finns. Min exman var stor och jag vältränad. Jag föll för hans charm och sätt. Då vägde han 112 kg och han är 172 cm. Efter att vi skilde oss hittade han ganska snabbt en ny kvinna som gillade stora män så pass att han gick upp till strax över 140 kg. När han sen höll på att dö och läkarna sa att han var tvungen att göra en gbp för att överleva blev  hon avig och undrade om det verkligen var nödvändigt... Det slutade med skilsmässa. Så det finns knepiga smala kvinnor som gillar stora män också.

Jag föredrar fortfarande lite större män, inte feta, men hellre lite stor än smal. Fast blir jag kär så blir jag ju, det är personen jag blir kär i och min nuvarande man är smal som attan haha.

Tycker mig se att smala män med stora kvinnor är mycket vanligare än smala kvinnor med stora män.

Vad menar du med "knepiga kvinnor"?
  • Anonym (Henny)

Ja. Hellre kille med ölmage än en med spinkig kropp! Ja faktiskt, hellre småfet än smal (även om han bara är smal och inte spinkig).

• Anonym (Tjej)
    Anonym (Mulligt är gulligt!) skrev 2017-04-25 21:40:12 följande:

Tycker mig se att smala män med stora kvinnor är mycket vanligare än smala kvinnor med stora män.

Vad menar du med "knepiga kvinnor"?

Är väl rätt knepigt om man sätter sin egen fetish över ens partners hälsa?
  • fornminne

Jag föredrar kraftiga män framför smala män. Men med det menar jag småkraftiga och inte regelrätt feta.

På samma sätt föredrar jag vältränade män, men inte muskelberg.

Fetma är inte attraktivt. Jag upplever att många män tycker samma sak, men lite hull på kvinnan är ju inte detsamma som fetma.

Sen kan jag kanske falla för en snäll och rolig man trots att han är fet. Men då är det inte hans utseende eller kroppshydda jag faller för.

Att vissa killar har betydligt tjockare tjejer tror jag antingen beror på att just de gillar fett, eller på att de inte är så nogräknade med hur tjejen ser ut. Att annat är viktigare. Eller att de tycker att hon är fin trots sitt fett. Att hon kanske har andra egenskaper som väger upp.

• fornminne

Kan tillägga att jag inte är trådsmal själv, även om jag inte är jättestor heller. Men man kan väl säga att kaka söker maka

Svar på tråden Finsn det smala/vältränade kvinnor som gillar stora män?