• nyfiknatjejen

    Sittdel på Mondial(Emmaljunga)

    Hej,

    Vi har hittat vår favoritvagn, en mondial eller mondial de luxe. Liggdelen verkar helt fantastisk! Men det jag undrar över är hur sittdelen är? Någon som använt sig av denna?

    Man flyttar alltså över suffletten från liggdelen till sittdelen och suffletten verkar inte täcka lika bra/vara lika smidig som Emmaljungas vagn Super Nitro där suffletten är fast. Dock tycker jag inte om färgerna lika mycket på super nitron.

    Någon som vet? Glad

    Mycket pengar, så man vill ju att valet ska bli rätt.

  • Svar på tråden Sittdel på Mondial(Emmaljunga)
  • Hpe

    Jag har en mondial deluxe och sittdelen är toppen med 5 punktsbälte och den är rymlig! Suffletten flyttar man ju bara 1 gång och det var inte speciellt avancerat, bara att klicka i. Rekommenderar denna starkt men har ingen erfarenhet utav den andra vagnen du kikat på.

  • Anonym (Buppe)

    Vi har varit helnöjda med vår mondial deluxe. Suffletten var lätt att flytta. Ibland har jag velat dra ner suffletten mer än vad som går, som solskydd alltså, det är typ det enda negativa jag kan komma på. Men flugnätet som sitter fast inuti suffletten är helt outstanding bra! Så smidig att alltid kunna dra över hela vagnen!

  • nyfiknatjejen

    Tack för era svar Skrattande

    Kommer nog bli en mondial eller mondial de luxe nu!

    Har sett så många mondial som sålts som bara är ca. 5 månader gamla och oanvända med sittdelen, så det var därför jag började undra Glad 

Svar på tråden Sittdel på Mondial(Emmaljunga)