• Anonym (Jonny)

Sex på gymet

Någon som testat? Skönt med alla svettiga kroppar, blir oftast kåt på gymet.

• Svar på tråden Sex på gymet
  • Anonym (uäh)

Nej tack, det finns inget tändande med ett svettluktande kön Kräks

• Ösbm1927

Vad är det med dessa trådar om att ligga med folk på gymmet? Alltså om du orkar prata och stöta på folk medan du tränar så tar du inte i tillräckligt. Blir definitivt inte kåt när jag tränar, bara trött då jag vill att min träning ska ge nåt.

• Anonym (Skulle absolut kunna testa?)

Aldrig gjort eller tidigare tänkt tanken på det med skulle någon villig flicka velat göra det skulle jag troligtvis inte säga nej för det är alltid kul och spännande med sex på nya platser

• Ökhh

Detta är anledningen till att de finns särskilda tjejsdelningar på de flesta gym. Jag går till gymmet för att träna, inte bli tittad på. Killar, prova att använda tiden till träning i stället för att dregla över kvinnor som vill vara i fred.

• Anonym (Skulle absolut kunna testa?)
    Ökhh skrev 2017-04-28 02:05:25 följande:

Detta är anledningen till att de finns särskilda tjejsdelningar på de flesta gym. Jag går till gymmet för att träna, inte bli tittad på. Killar, prova att använda tiden till träning i stället för att dregla över kvinnor som vill vara i fred.

Men nu var det väl inte snack om att ragga på gymmet utan att ha sex där om jag inte missförstånd då? Ragga på gymet tycker jag väl inte är särskilt passande utan finns mycket bättre platser för dem typen av aktivitet men om man kanske redan har sin partner, kk eller vad det nu kan vara så tycker jag inte att det är mycket konstigare att ha det på gymmet än på flygplanstoaletter, omklädningsrummet på HM, i parken eller alla andra offentliga platser folk i hemlighet drömmer om att ha sex på
  • Snickarn47

Drog in min tjej på toaletten i gymmet ( stor o fräch ) efter ett av våra gympass och tog henne bakifrån mot tvättstället , spegeln gjorde att vi hade ögonkontakt och hon var grymt sexig i sin svettiga look

Säkert en del som undra vad vi gjorde båda där inne

• Anonym (hhh)
    Anonym (Skulle absolut kunna testa?) skrev 2017-04-28 02:58:04 följande:
    Men nu var det väl inte snack om att ragga på gymmet utan att ha sex där om jag inte missförstånd då? Ragga på gymet tycker jag väl inte är särskilt passande utan finns mycket bättre platser för dem typen av aktivitet men om man kanske redan har sin partner, kk eller vad det nu kan vara så tycker jag inte att det är mycket konstigare att ha det på gymmet än på flygplanstoaletter, omklädningsrummet på HM, i parken eller alla andra offentliga platser folk i hemlighet drömmer om att ha sex på
    Så ni ska gå till ett gym ni aldrig varit på och inte har medlemskort på och ha sex? Tacky.
  • Anonym (hhh)
    Snickarn47 skrev 2017-04-28 07:19:37 följande:

Drog in min tjej på toaletten i gymmet ( stor o fräch ) efter ett av våra gympass och tog henne bakifrån mot tvättstället , spegeln gjorde att vi hade ögonkontakt och hon var grymt sexig i sin svettiga look

Säkert en del som undra vad vi gjorde båda där inne

Jag tror inte att de undrade ett dugg faktiskt. Människor som är exhibitionistiskt lagda vad gäller sin sexualitet kanske tror att det är så himla intressant för andra med det är snarare oftast ganska ointressant.
  • Anonym (hhh)
    Anonym (Jonny) skrev 2017-04-27 18:42:21 följande:

Någon som testat? Skönt med alla svettiga kroppar, blir oftast kåt på gymet.

Rätt ofräscht tycker jag. Den enda svettiga man jag gillar är ju just min man. Andras svettiga kroppar är snarast avtändande.
  • Snickarn47
    Anonym (hhh) skrev 2017-04-28 07:34:22 följande:

Jag tror inte att de undrade ett dugg faktiskt. Människor som är exhibitionistiskt lagda vad gäller sin sexualitet kanske tror att det är så himla intressant för andra med det är snarare oftast ganska ointressant.

Så är det säkert , Åke Tråk o co har ju intressantare saker i sina liv
  • Anonym (Jonny)

Okey, verkar inte vara vanligt alltså, men jag gillar svettiga tjejer i tajta kläder. Och en ren svettig kropp är inte ofräscht.

• Anonym (spinningJennie)
    Anonym (Jonny) skrev 2017-04-28 11:34:22 följande:

Okey, verkar inte vara vanligt alltså, men jag gillar svettiga tjejer i tajta kläder. Och en ren svettig kropp är inte ofräscht.

Ja kan hålla med dig om mycket. Det här att ha sex på gymmet vet jag inte om det är vanligt. Jag har aldrig haft det och inte har jag sett eller hört någon som gjort det heller. men att bli kåt på gymmet det kan hända. Det är klart man sneglar när en muskulös kille med tight linne och shorts går förbi och är svettig. Och visst har man märkt ibland att när vi är på gymmetoch kör ett hårt pass spinning eller crosstrainer och vi är ett 10 tal tjejer att killar som går förbi ibland vänder sig många gångar och kollar på oss. Så visst finns en sexuell laddning i det. min kille tränar åxå på ett annat gym och vi är bara människor så han har åxå sagt att det kan vara så och visst han hajar väl till så klart han med om en vältränad tjej i yogapants är på hans gym. man är ju bara människa och att se är inte otrohet utan helt naturligt.
  • Anonym (Byt läggning)

På vissa gym, de som är utrustade med bastu så kan det vissa tider förekomma att homosexuella och bisexuella män använder detta för "casual sex" 2 eller fler. Att man inte får och det är jäkligt riskabelt är en del av grejen.

Så skit i brudarna, träna ordentligt och spana in killar mellan seten, sedan ser du hur läget ligger i omklädningsrummet. Händer inget, gå och träna lite till och sedan kolla av igen osv.

• Anonym (spinningJennie)
    Anonym (Byt läggning) skrev 2019-02-07 16:44:40 följande:

På vissa gym, de som är utrustade med bastu så kan det vissa tider förekomma att homosexuella och bisexuella män använder detta för "casual sex" 2 eller fler. Att man inte får och det är jäkligt riskabelt är en del av grejen.

Så skit i brudarna, träna ordentligt och spana in killar mellan seten, sedan ser du hur läget ligger i omklädningsrummet. Händer inget, gå och träna lite till och sedan kolla av igen osv.

Haha. Ja så kanske det är. Det du säger förekommer säkert på vissa ställen. Det hämder nog mer än man tror.
  • Anonym (sugen på gym)

Min flickvän sög av mig i källargymmets omklädningsrum en gång. Det var hett. Vi borde fortsatt och knullat så här i efterhand. Men jag var för feg.

• Anonym (Med min partner)

Ja, har haft sex på gymmet med min partner. Vi var ensamma och passade på, just när vi var klara kom det några andra som skulle träna. Vi började bara med vårt gympass som vi tänkt göra innan vi passade på. Allt var på mitt initiativ som vanligt haha

• Anonym (Byt läggning)

Upplevde tyvärr inte detta själv men en kompis som berättade. En vän till honom har ett stort hemmagym i en fd ladugård på tomten. Min vän och några andra var medbjudna på träningsträff. Min vän som är ganska smal och otränad och resten av killarna var riktiga muskelberg. De tränade stenhårt i två timmar och sedan så hade de gangbang i gymmet. Alla fick vara med alla inga regler inga kondomer. Bara 7 muskelbiffar och min tanige vän, stenhård orgie bland skivstänger och träningsutrustning. Sedan hade de grillparty.

Svar på tråden Sex på gymet