• tänderna87

Till Lanzarote för att kulla lillebrors svärmor

Jag är vrålkåt på min yngsta brors svärmor. Nu skal hon till Lanzarote på 2 veckor semester tillsammans med nån vänninna.
    Jag har märkt att hon gillar mina kåta blickar och lustiga "ögonflirt". Det ligger på ett sätt "nånting där" om man seger så. Det är ingen tvivel om att det finns nån sorts av erotisk dragning och spänning mellan oss. Det värkar vara ett "innre hondjur" i hänne, tonnvis av uppdemd kättja och åtrå som den rätta kan locka ut.Sexuellt hungrig och utsvulten. Hännes man är en torrpinn och 11 år äldre. Hon är övermogen för ett äventyr innan hon blir för gammal. 63 är hon nu ( jag 35)
    Det forbjudna och lite "skitna" i sitsen gör mig bara ennu mer tänd på hänne.

Nu är det så att jag har kollat inn vilken ort, och hotellet dom ska bo på.
    Är inte Lanzarote ofta ett ställe där lite äldre kvinnor åker för att "roa sig" lite ?           Jag har nu "tillfälligt" bestält semester på samma ort till samma tid.  He he.!

Fy fan va hon ska få det i sig om det här lyckas. Känner hur det rycker i kuken när jag tenker på det. 

• Svar på tråden Till Lanzarote för att kulla lillebrors svärmor
  • Anonym (Lessman)
    tänderna87 skrev 2017-04-27 21:01:15 följande:

Jag är vrålkåt på min yngsta brors svärmor. Nu skal hon till Lanzarote på 2 veckor semester tillsammans med nån vänninna.

Jag har märkt att hon gillar mina kåta blickar och lustiga "ögonflirt". Det ligger på ett sätt "nånting där" om man seger så. Det är ingen tvivel om att det finns nån sorts av erotisk dragning och spänning mellan oss. Det värkar vara ett "innre hondjur" i hänne, tonnvis av uppdemd kättja och åtrå som den rätta kan locka ut.Sexuellt hungrig och utsvulten. Hännes man är en torrpinn och 11 år äldre. Hon är övermogen för ett äventyr innan hon blir för gammal. 63 är hon nu ( jag 35)

Det forbjudna och lite "skitna" i sitsen gör mig bara ennu mer tänd på hänne.

Nu är det så att jag har kollat inn vilken ort, och hotellet dom ska bo på.

Är inte Lanzarote ofta ett ställe där lite äldre kvinnor åker för att "roa sig" lite ?           Jag har nu "tillfälligt" bestält semester på samma ort till samma tid.  He he.!

Fy fan va hon ska få det i sig om det här lyckas. Känner hur det rycker i kuken när jag tenker på det. 

Gå klart grundskolan och lär dig stava
  • Anonym (ooo)

Haha, kunde inte kommenterat det bättre själv.

TS är en patetisk snubbe som skriver omoget och felstavat och barnsligt. 

• Anonym (S)

Jesus vilken bedrift att lyckas klämma in så många stavfel i en och samma text.

• Anonym (Stava)

En man över 30 år som stavar sämre än min 10åring. Lär dig stava först kanske?!

• Ösbm1927

Efter att ha läst det där önskar jag att jag inte var läskunnig längre. Mina stackars ögon!

• Anonym (Mys)

Hoppas du knullar bättre än du stavar då

• Anonym (Lägg ner)

Det kanske är ni andra som ska gå om skolan så ni får lära er att det finns något som kallas dyslexi, vilket kan vara anledningen till stavfelen...

• Anonym (kortet)
    Anonym (Lägg ner) skrev 2017-04-27 22:39:19 följande:

Det kanske är ni andra som ska gå om skolan så ni får lära er att det finns något som kallas dyslexi, vilket kan vara anledningen till stavfelen...

Alltid någon som ska dra dyslexi-kortet *suck*.

Det är inte så svårt att se skillnad på när en dyslektiker har skrivit och en som bara inte kan skriva ordentligt.
  • Anonym (Lägg ner)
    Anonym (kortet) skrev 2017-04-27 22:48:51 följande:

Alltid någon som ska dra dyslexi-kortet *suck*.

Det är inte så svårt att se skillnad på när en dyslektiker har skrivit och en som bara inte kan skriva ordentligt.

Det är just ingen skillnad. En dyslektiker saknar förmågan att skriva ordentligt... Därav diagnosen.
Svar på tråden Till Lanzarote för att kulla lillebrors svärmor