• Justtuningyouout

Spökstreck, hjälp!?

Skulle vara så tacksam om ni ville hjälpa mig då jag inte vill dela detta med ngn nära än. Är detta test pos eller är det ett sk "spörstreck"? Var relativt säker (och glad) över att det nog måste vara positivt, hade ringt CB och hon sa att enligt min beskrivning var det pos.... men så gick jag till Apoteket i dag och skulle köpa ett till test, visade då bilden och hon sa att hon skulle bli "mycket förvånad" om det var en graviditet för de hon sett var klart blå..... vad tror ni? Är det pos eller spök?

• Svar på tråden Spökstreck, hjälp!?
  • Dvsbdnd

Ser positivt ut i mina ögon, prova ett digitalt om någon dagbefälet två sånger du svart på vitt. Men det ser helt klart lovade ut!! Håller tummarna :)

• Justtuningyouout

Tack! Om ju visste vad era "grattis" betyder! Har varit så osäker att jag inte sagt till min sambo än, vill bespara honom den eventuella besvikelsen. Era bekräftande ord gör att jag känner mig mer modig och övertygat! Ska ta med honom ut på en promenad i morgonsolen nu och berätta. Sen kan ju allt hända härefter förstås, men just NU verkar det väl som att jag är gravid då. Tack för hjälp!

Svar på tråden Spökstreck, hjälp!?