• Anonym (Dominant)

Är det avtändande med dominanta kvinnor?

Jag är kvinna - och dominant. Jag är bara lite nyfiken på hur män rent generellt ställer sig till att ha sex med en kvinna som inte är undergiven mannen utan tvärt om. Är det rent av avtändande när en kvinna drar tag i håret på er och visar vad hon vill? Spänner fast er och tar för sig? Måste en kvinna falla in i kategorin undergiven för att män rent generellt skall tända på dem? Eller är det rent av så att en dominant kvinna snarare är det män drömmer om i smyg?

• Svar på tråden Är det avtändande med dominanta kvinnor?
  • Anonym (Domina)
    Anonym (Dominant) skrev 2017-04-28 23:15:42 följande:

Jag är kvinna - och dominant. Jag är bara lite nyfiken på hur män rent generellt ställer sig till att ha sex med en kvinna som inte är undergiven mannen utan tvärt om. Är det rent av avtändande när en kvinna drar tag i håret på er och visar vad hon vill? Spänner fast er och tar för sig? Måste en kvinna falla in i kategorin undergiven för att män rent generellt skall tända på dem? Eller är det rent av så att en dominant kvinna snarare är det män drömmer om i smyg?

Är själv dominant kvinna och har översvämmade mailkorgar och upplever att behovet är enormt. På sidpr som t ex Badoo och Darkside är det väldigt många män som vill underkasta sig en kvinna och vara hennes slavar. Tror de flesta män uppskattar switch rent generellt- Endast ett fåtal som jag kommiti kontakt med vill dominera kvinnor, däremot vill väldigt många kvinnor bli dominerade och känner sig inte så bekväma i den dominanta rollen. Det finns en stor marknad för kvinnor som vi:)
  • Anonym (.)

Det är avtändande.
  • Anonym (love it)

Att dra i hår eller på annat sätt framkalla smärta går fetbort.

Men en kvinna som är dominant i bemärkelsen att hon vet vad hon vill, tar för sig i sängen, visar hur hon vill ha det, väljer ställningar där hon gör "jobbet" (och får det ordentligt gjort), knullar som en galning till det går för henne samt ser till att hon njuter...det är så oerhört sexigt.

• Domesticgoddess

Tycker det är en märklig frågeställning.

Avtändande för vem? Självfallet inte för en ug/switch, sannolikt ingen hit för en annan dom som är utpräglad topp.

• Anonym (Nja)

Jag tycker det. Tror däremot utbudet av dominanta kvinnor är lägre än efterfrågan. Finns så sjukt många gråa osäkra menlösa män där ute

• 100kgpappa
    Anonym (love it) skrev 2017-04-28 23:49:08 följande:

Men en kvinna som är dominant i bemärkelsen att hon vet vad hon vill, tar för sig i sängen, visar hur hon vill ha det, väljer ställningar där hon gör "jobbet" (och får det ordentligt gjort), knullar som en galning till det går för henne samt ser till att hon njuter...det är så oerhört sexigt.

Håller helt med här!
  • Anonym (tagen)

Efterfrågan på dominanta kvinnor är ofantligt mycket större än utbudet skulle jag tro. Åtminstone om vi talar om kvinnor som har ett driv i sängen, som är bestämda, oblyga, initiativtagande, idérika, experimentella, tar för sig och styr och bestämmer. Som utan omsvep sätter på mannen.

Kvinnor i allmänhet är dåliga på att visa att de är kåta och de brukar vara dominanta i de flesta avseenden utom just i sängkammaren. Män vill känna sig åtrådda, vilket är ett skäl till att de söker dominanta kvinnor samt äldre kvinnor och då spelar utseendet ingen roll utan beteendet.

Talar vi om bondage, smisk och liknande råder nog större balans mellan utbud och efterfrågan skulle jag tro.

• Anonym (Aldrig)

Jag har aldrig mött en kvinna som jag uppfattat som dominant, så jag vet inte vad jag skulle tycka om det. Jag vill däremot inte bli dragen i håret, bunden eller misshandlad på andra sätt.

• Anonym (Man)
    Anonym (love it) skrev 2017-04-28 23:49:08 följande:

Håller med.

Jag är lite switch, så jag gillar att bara ta emot ibland, och följa kvinnans nycker... även om det innebär att jag blir påsatt med strapon, när jag ligger med handklovar.
  • centerMAX

jag gillar dominanta kvinnor. min första sambo var dominant i sängen och jag tyckte att det fungerade ganska bra. Själv är jag ganska dominant person både i vardagen och i sängen, numera, men jag ser inte dominansen från en kvinna som avtändande, det handlar om initiativ. om hon vill ta initiativ.. all the power to her, jag vill inte vara den som gör allt hela tiden.. 
Svar på tråden Är det avtändande med dominanta kvinnor?