Blir inte ren efter toabesök
Undrar om någon annan haft samma problem och kommit på vad det berott på.
Jag har så länge jag kan minnas haft jättesvårt att bli ren efter toabesök. Fått torka i upp till tjugo minuter, flera gånger orsakat tillfälliga stopp med allt papper osv. Missar ibland bussar när jag ska iväg för att jag måste på toa. Sökte till slut hjälp för det efter att länge tyckt det varit för pinsamt, trodde äntligen jag skulle få hjälp, men blev bara ett enda jävla antiklimax. Läkarna har frågat om jag är "hård eller lös" och när jag sagt att det är varken eller utan att skiten är klibbig så har de mest sett ut som frågetecken. När jag läser om vad som kan göra avföring klibbig stämmer inget in på mig (mycket snabbmat/fet mat osv). Fick något utskrivet, ett slags bark, som skulle hjälpa att binda vätska och hjälpa med att gå på toa, men det hjälpte inte alls. Inte lättare att bli ren, och fortfarande massa rester i tarmen efter toabesök. Spolar ibland upp vatten i tarmen och pressar ut för att få ut allt för att slippa på toa igen efter några timmar. Detta gör att jag vet att jag alltid har massa rester och att korvarna lämnar spår längst hela tjocktarmen på vägen ut. Måste torka lite innanför öppningen för att det inte ska pressas ut i trosorna senare.
En läkare gav mig det genialiska tipset att nöja mig och sluta torka efter en stund fast jag inte är ren. Hon tyckte alltså att en vuxen som dessutom är i ett förhållande ska gå runt med skitspår i trosorna. Har ständigt blödande sår där bak pga. att jag måste torka så mycket, trots att jag använder krämer/gel för att det inte ska bli sårigt. Är en mardröm att göra nummer två någon annanstans än hemma. Måste alltid ha med mig vatten om jag ska ha någon chans alls att bli ren. Och har som sagt gått till flera läkare och dietister för att försöka få hjälp men verkar inte finnas någon att få, ingen verkar förstå vad problemet är. Har även blivit kollad med kameror där bak och testad för olika saker för att kolla om det är orsaken och det har inte visat något. Någon som haft liknande problem och kom på en lösning?