Komma över sitt ex
Hej måste skriva av mig lite.
Jag hade en sambo jag älskade vi var förlovade men i mellandagarna så kom jag hem från jobbet och hon sa att hon behövde prata. Hon berättade då att hon vela flytta själv och att hon hade skaffat lägenhet men att hon skulle stanna så jag fick lösa saker med jobb och barn. Hon skulle stanna till 1 februari blev bestämt vi fortsatte att dela säng och det hände att vi hade någon sexuell aktivitet under tiden hon bodde kvar.När flytt dagen kom så vaknade vi och vi hade sex. Flytten innebar en andra separation för mig och var jobbigt. Hon jobbar bara 3-400 meter från där jag bor så jag kan liksom inte koppla av riktigt det gör ont att se henne och jag vill inte gå på stan för jag vill inte möta henne eller det vill jag men jag vet att hon inte vill ha någon kontakt och det är jobbigt att möta någon som inte vill träffa en . Jag känner som att jag gjort illa henne på något vis men det har jag inte och aldrig sagt något ont om henne och det kommer jag att fortsätta med för jag älskar henne fortfarande. Men nu har det blivit ännu jobbigare för hon träffar någon nu och på ett sätt känns det bra för nu finns det inga halmstrån kvar att greppa.
Hon är den absolut bästa kvinna jag träffat och har nog aldrig älskat någon som henne det gör fortfarande så ont att inte få vara med henne mer.
Hur kommer man över det för jag kan ju inte gå olycklig hela tiden har ju ändå gått 4 månader sedan hon gjorde slut.