VUL visade helt fel + blödningar HJÄLP
Jag är gravid i v5+6 enligt appen, senaste mens osv. Jag plussade dessutom svagt men tydligt den 12 April. Idag fick jag från ingenstans en liten blödning, som fortfarande håller i sig. Har bara papper och den är lite blodig när jag går på toa, så inte en stor blödning.. Har inte ont heller, minimalt molande ibland.. IAF så åkte jag in på akuten pga mina tidigare grav som alla slutat dåligt, fick göra ett VUL och han var så himla otydlig med sina svar :( Han sa att jag MAX va i vecka 4, han såg en hinnsäck och något på fostret, kommer intr ihåg vad han kallade det men något som växer i fostret men alltså inget foster syntes, tror jag? Han sa även något om 4-5mm men har ingen aning om vad han räknade, och glömde fråga..och hur kan jag bara vara i v.4?? Han tycktr allt såg normalt ut och att det enligt honom passade enligt min senaste mens (20 mars) och jag har en 26dagars cykel. Han tyckte det lät galet att jah skulle vara i vecka 6 enligt senaste mens??? Jag kan ju inte ens ha plussat i v1?? Jag frågade ifall grav avstannat men de tyckte han inte...... Ska tillbaka om 2veckor om jag inte fått kraftiga smärtor... SNÄLLA HJÄLP!!