• Svar på tråden Kåta killar är fantastiska
  • snuttplutt

Länken funkar inte. Såhär står det iaf, punkt 9:
    09?
    HAN LÄMNAR MIG INTE IFRED!?
    Inte nu igen, de försöker ha sex med oss innan vi knappt har vaknat på morgonen. Sanningen är att även om vi inte är sugna så är det trevligt att veta att ni fortfarande är det. Vilken kvinna älskar inte att bli smickrad? En magisk matematik händer i en kvinnas sinne när hennes man gör sitt drag: ?Han tycker att jag är sexig, så jag känner sexig, vilket påminner mig om att ? han också är sexig! Summan av kardemumman: kåta killar är fantastiska. De flesta män är nyfikna på porr, så även många kvinnor, men vi tycker att det är lite pinsamt att föra det på tal. Så, hmm, tack för att ni har visat oss filmen Hot Nurses Go Wild.

• Anonym (Malin)

Kåta män i relationer är fantastiskt, håller med. Även om det är jobbigt ibland när han är på mig, tafsar och så, visar det att han tänder på mig trots hängbröst och för många kilon. Tänk på motsatsen, han bryr sig inte och vill inte ta på mig. Huh vilken fasa...

• Anonym (Men...)
    snuttplutt skrev 2017-05-01 11:24:51 följande:

Länken funkar inte. Såhär står det iaf, punkt 9:
    09?
    HAN LÄMNAR MIG INTE IFRED!?
    Inte nu igen, de försöker ha sex med oss innan vi knappt har vaknat på morgonen. Sanningen är att även om vi inte är sugna så är det trevligt att veta att ni fortfarande är det. Vilken kvinna älskar inte att bli smickrad? En magisk matematik händer i en kvinnas sinne när hennes man gör sitt drag: ?Han tycker att jag är sexig, så jag känner sexig, vilket påminner mig om att ? han också är sexig! Summan av kardemumman: kåta killar är fantastiska. De flesta män är nyfikna på porr, så även många kvinnor, men vi tycker att det är lite pinsamt att föra det på tal. Så, hmm, tack för att ni har visat oss filmen Hot Nurses Go Wild.

Fast vadå "fantastiskt"? Alla tycker ju olika. Om man inte har lust så ÄR det jobbigt att någon aldrig "lämnar en ifred" eller försöker hålla på hela tiden, sådant dödar lusten. Just nu har min sambo inte så mycket lust och har sagt att jag håller för mycket på, så jag försöker backa och sluta. Inte tänker jag fortsätta som ingenting och försöka intala mig om att "Nä men min sambo tycker nog att det är magiskt så jag ska fortsätta att försöka få till det i alla fall, uppskattas nog trots att sambon sagt till ;)". 
  • Anonym (Gammal krukväxt)
    Anonym (Men...) skrev 2017-05-01 11:34:38 följande:
    Fast vadå "fantastiskt"? Alla tycker ju olika. Om man inte har lust så ÄR det jobbigt att någon aldrig "lämnar en ifred" eller försöker hålla på hela tiden, sådant dödar lusten. Just nu har min sambo inte så mycket lust och har sagt att jag håller för mycket på, så jag försöker backa och sluta. Inte tänker jag fortsätta som ingenting och försöka intala mig om att "Nä men min sambo tycker nog att det är magiskt så jag ska fortsätta att försöka få till det i alla fall, uppskattas nog trots att sambon sagt till ;)". 
    Artikeln syftar för det första inte på en situation där du partner "sagt till" att man inte vill att partnern ska tafsa. För det andra skulle jag uppskatta en kvinna som visar vad hon vill i stället för att fundera på vad jag vill. Om det är något som dödar lusten så är det situationer där båda parterna i ett par går omkring och antar att det inte är läge för sex för att den andra säkert inte vill.
  • Anonym (Men...)
    Anonym (Gammal krukväxt) skrev 2017-05-01 11:55:07 följande:
    Artikeln syftar för det första inte på en situation där du partner "sagt till" att man inte vill att partnern ska tafsa. För det andra skulle jag uppskatta en kvinna som visar vad hon vill i stället för att fundera på vad jag vill. Om det är något som dödar lusten så är det situationer där båda parterna i ett par går omkring och antar att det inte är läge för sex för att den andra säkert inte vill.
    Mycket möjligt. Men för alla kan det nog bli "för mycket av det goda". Speciellt om man som min partner just nu inte har så stor lust.
  • Anonym (Emma.b.)
    snuttplutt skrev 2017-05-01 11:24:51 följande:

De flesta män är nyfikna på porr, så även många kvinnor, men vi tycker att det är lite pinsamt att föra det på tal. Så, hmm, tack för att ni har visat oss filmen Hot Nurses Go Wild.

Kvinnor tycker det är lite pinsamt att föra porr på tal? Herregud, vilken könsstereotyp och förlegad artikel.

Men för att svara på din fråga - såklart att kåta män kan vara härligt.

Däremot tycker jag det är tråkigt med män som uttrycker sin sexualitet på en mellanstadienivå. Typ honka-honka klämmer mig på brösten eller rumpan. Eller stolt visar upp sin erigerade kuk i någon random situation, som att deras stånd skulle vara guds eget mirakel.

Om personen ifråga kan skaka fram lite mer finess än så, så älskar jag en kåt man som visar att han vill ha mig. 
  • Anonym (Jag)

Men det är ingen höjdare att vara sprängkåt om man aldrig hittar nån som vill ligga med en.

Svar på tråden Kåta killar är fantastiska