• Den som Längtar

SAS Lounge Arlanda

Hej allihopa.

I sommar flyger vi för första gången som SAS plus och får då tillgång till deras Lounge. Kan någon här berätta lite mer om vad som ingår till frukost eller i snacks väg då jag inte hittar den informationen någon stans.

Även om det ingår alkohol vid resa på morgonen?

Tack på förhand!

• Svar på tråden SAS Lounge Arlanda
  • Carambolan

Det brukar vara några olika sorters bröd och knäckebröd med olika pålägg, ett par sorters yoghurt med flingor/müsli, kokta ägg, juice och kaffe/te. Som en enklare hotellfrukost typ, inget extravagant. Gratis är gott men inte värt att köpa sig in i loungen för matens skull Om man kan få alkohol till frukosten vet jag tyvärr inte, men senare på dagen är det öl eller vin på kran som gäller, starkare eller roligare får man betala för.

• Den som Längtar
    Carambolan skrev 2017-05-05 12:49:16 följande:

Det brukar vara några olika sorters bröd och knäckebröd med olika pålägg, ett par sorters yoghurt med flingor/müsli, kokta ägg, juice och kaffe/te. Som en enklare hotellfrukost typ, inget extravagant. Gratis är gott men inte värt att köpa sig in i loungen för matens skull Om man kan få alkohol till frukosten vet jag tyvärr inte, men senare på dagen är det öl eller vin på kran som gäller, starkare eller roligare får man betala för.

Tack för ditt svar :)

Finns det även läsk gratis?
  • Carambolan
    Den som Längtar skrev 2017-05-05 12:52:02 följande:

Tack för ditt svar :)

Finns det även läsk gratis?

Ja det brukar finnas både läsk och bubbelvatten :)
Svar på tråden SAS Lounge Arlanda