Känner mig så oerhört kränkt och besviken på min man....
Jag var ute i går, kom hem runt 23.00, lite lagom onykter, han var vaken ännu och skulle precis gå och lägga sig och jag skyndar mig att sminka av mig för att vi skulle lägga oss samtidigt.
Vi ligger och småpratar en stund och plötsligt känner jag att han har stånd, då börjar han röra sig ner mot mig som om han ska slicka mig, vilket jag avböjer då jag inte känner mig helt fräsch och mensen kan komma när som helst.
Istället så lägger han sig bara över mig, typ särar på mina ben och penetrerar mig. Han säger inget, han smeker mig inte, kysser mig inte Inget smek, känner inte efter om jag ens är blöt eller ej. Han bara tog för dig. Jag borde givetvis ha protesterat, men jag fann mig inte riktigt exakt på en gång utan bröt först efter ett par minuter, för att det gör ont.
Jag puttar då bort honom och säger att jag inte vill och att hans förförelsetrix inte är vidare bra. Han blir helt förvånad och förstår ingenting, och jag tänker att han ändå måste känna att jag är snustorr. Hur lite lyhörd kan man vara? Sedan blir jag ganska ledsen. Känner mig ganska utnyttjad.
I morse är det skitkass stämning, han förstår väl typ varför jag är ledsen men tycker att om han ber om ursäkt borde jag bli glad igen. Men jag känner att jag har tagit så illa vid mig...känslan av att bara vara ett hål är väldigt påtaglig.
Till råga på allt har han inte ens hört av sig något alls under dagen för att höra om jag är okej, inte ett sms, inte ett pip.
Jag är så djävla besviken på honom just nu. :(