• Alithaking

    Toyboy/ Äldre + Ygre

    Hej!

    Har ända sen jag varit ung velat ha ett förhållande med en äldre kvinna.. Är i nuläget 19 och skulle kunna tänka mig någon som är mellan 30-40 +/- något år. Vet att det låter fett konstigt men vart skulle jag i praktiken kunna hitta dessa kvinnor..? Är det på någon bar eller någon specifik dejtingsida man borde besöka som riktar sig in på unga + äldre par? Ser ju inte så dålig ut om man får vara lite egoist så det är knappast ett problem.

    Då jag vet att det blir jättesvårt att faktiskt ha ett förhållande med tanke på ålderskillnaden så skulle jag ju kunna tänka bli toyboy (utan pengar och vad heter) eller liknade. Men prio ligger att ha ett förhållande.. Låter folk säga vad dem vill för deras skitsnack berör ändå inte mig.

    Men som frågan löd, är det någon specifik hemsida man borde besöka ellerborde man ge upp?

  • Svar på tråden Toyboy/ Äldre + Ygre
  • Poetissan

    Hej! 
    Jag blir lite nyfiken på hur det har gått för dig? Själv är jag äldre kvinna på 51 år och har bara dejtat yngre sedan jag fyllde 45. Det är verkligen inte lätt att hitta någon som vill ha ett seriöst förhållande med åldersskillnad men vi finns! 
    Jag tror på att vara öppen och söka där man vanligtvis söker kontakt - allt handlar om kemi! 
    Lycka till! 🤗

Svar på tråden Toyboy/ Äldre + Ygre