• Kaktuskvinnan

    KILLAR - vad hade ni gjort om en tjej....?

    Det är något jag funderat på. Det finns många killar jag ser på stan som ser bra ut och som verkar intressanta. Det hade vart kul och våga gå fram och prata med dessa en helt vanlig dag utan en enda promille i kroppen. Men går det? :o

    Hur skulle du som kille reagera om en tjej kom fram till dig en vanlig dag på t.ex. Stan, tåget, och började prata med dig? Hade det vart konstigt/kul?

    Hur hade du reagerat om en tjej du tycker ser bra ut börjat flirta med dig under ett oväntat tillfälle på dagen? Hade hon kunnat få ditt nr?

    Alltså det jag är ute efter är vad är reaktion varit överhuvudtaget om detta hände? Tycker detta hade varit väldigt kul att diskutera.

    Och tjejer, hur hade ni reagerat i en omvänd situation?

    Innan ni svarar skriv kön och ålder så man kan se lite jämförelser och sådant.

    Detta är mitt första inlägg och visste inte riktigt vilken kategori detta ämne tillhör, men hoppas det fungerar ändå :)

  • Svar på tråden KILLAR - vad hade ni gjort om en tjej....?
  • Tecum

    Jag hade blivit jätteförvånad, det hade varit konstigt men kul. Hon hade helt klart kunnat få mitt nr.
    Jag är gammal nu men det hade känts än konstigare när jag var ung. Men positivt.

  • Anonym (Tjej25)

    Hade jag varit singel hade jag inte haft något emot det.

  • Anonym (J)

    Kvinna , 37 år.

    Jag har inga problem med att prata trevliga och artiga främlingar.

    Är inte intresserad om någon främling vill flirta , och ger inte mitt nummer till dem , men jag blir inte sur förstås så länge personen är respektfull.

  • EnAnonumius
    Anonym (J) skrev 2017-05-06 22:19:18 följande:
    Kvinna , 37 år.

    Jag har inga problem med att prata trevliga och artiga främlingar.
    Är inte intresserad om någon främling vill flirta , och ger inte mitt nummer till dem , men jag blir inte sur förstås så länge personen är respektfull.
    Håller med. En trevlig konversation  (utan flirtande och telefonnummer utbyte), skulle inte vara några problem. I bland är det kul att bar sitta och prata med någon utan att det behöver leda någon vart och man kan tänka tillbaka på en trevlig konversation man hade med en främling.


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (herr G)

    Man, 54 år.

    Jag hade inte tyckt om det alls. Hade utgått i från att personen var påtänd eller manodepressiv. Det beror nog på att det finns tillräckligt med härliga, trevliga och vackra kvinnor i min befintliga vänskapskrets.

  • nebukanessar

    Jag skulle tycka att det var roligt.
    Det hände hela tiden när jag var i Thailand och det var bara trevligt.

  • Workman

    Kille 39

    Bara trevligt att snacka så hon är välkommen att börja och en flirt är ju ännu trevligare så sköter hon sina kort rätt å får mej att le så är inte jag hemlig med mitt nummer.

  • Anonym (Till en början)

    Till en början hade jag tyckt att det Varit skumt kanske Jag är med en sketch. Men jag hade tyckt att det var trevligt med tjej som har ett sådant bra självförtroende

  • Anonym (Jo)

    34år, man.

    Hade tyckt det var lite märkligt men hade absolut uppskattat det förutsatt att jag finner dig någorlunda attraktiv.

  • Anonym (Till en början)
    Anonym (Tjej25) skrev 2017-05-06 22:08:16 följande:

    Hade jag varit singel hade jag inte haft något emot det.


    Du gillar att prata med snubbar  
  • Anonym (Lämnar)

    Extremet ovanligt eftersom dom allra flesta tjejerna lämnar killar som ser bra ut ifred

  • Anonym (Hepp)

    Det har hänt. Jag tog numret och det blev en sommarflirt. Andra gånger har jag kanske inte fattat förrens efter att hon försökte med något annat, tex att be om hjälp med att plocka upp något el ta ner nått pga min längd. Eller att man bes om hjälp att lyfta något åt någon man inte känner, som sen trycker sina bröst mot dig av misstag.

    Men man är väl lite trög, och det är väl det som är meningen med att flirta subtilt. Är du inte intresserad eller öppen för signalerna kommer du inte märka att någon flirtar och båda kan klara sig undan utan att det blir allt för pinsamt.

    Men som svar på frågan, tycker att det är kul, och lite skrämmande eftersom man blir överraskad och ofta saknar ord pga det.

    Tar aldrig kontakt själv. Har väl hämta att man råkar öppna dörren och där står världens mest attraktiva kvinna och av reflex får ur mig ett hej och ett leende. Dock inte meningen.

  • Anonym (Lämnar)
    Anonym (Hepp) skrev 2021-12-01 22:27:30 följande:

    Men som svar på frågan, tycker att det är kul, och lite skrämmande eftersom man blir överraskad och ofta saknar ord pga det.


    Det händer inte ofta. Men blev du glad
  • Anonym (Nk)

    Hade antagligen trott att hon ville sälja något eller få mig att donera pengar till något.

Svar på tråden KILLAR - vad hade ni gjort om en tjej....?