• ballerinas12

    Kan det stämma?

    Snälla hjälp mig! Jag känner mig helt lost! 

    Vet inte hur jag ska tänka eller agera?! Jag jobbar tillsammans med en kille.Som jag tycker mycket om.
    Som alltid känns det svårta att tyda någons signaler.Men av kollegor som sagt att han gillar mig,blickar och min egen känsla /erfarenhet.Så känns det som han gillar mig. 

    Vi är vänner på Facebook och har skrivit lite oskyldigt till varandra,typ 3 gånger. 
    Vet att han har haft det svårt i sitt liv med känsliga och sorliga saker.

    Men problemet är, han känns väldigt blyg, så jag vet inte vem som ska ta något steg ut??

    Jag var den som först skrev på fb,samt de andra gångerna oxå.Känns som jag skulle vara alldeles för på honom, om jag frågar ifall han har lust att hitta på något!

    Jag kommer ifrån ett långt förhållande innan på 10 år,har blivit sviken djupt av mitt ex,och han har oxå blivit sviken.

    Får ångest och  är rädd för att få ett nej och min magkänsla inte stämmer!?

    Vad gör jag! Tacksam för seriösa förslag! 

  • Svar på tråden Kan det stämma?
  • Fjäril kär

    Fortsätt prata med honom, chatta om vardagliga saker, lär känna varandra, sen kan du fråga om ni ska hitta på något. Då vet du bättre om en sådan inbjudan funkar.

    Strunta i det där med vems tur att ta nästa steg osv. Skippa sånt och vill du prata med honom så gör du det oavsett vilken gång i ordningen det är.

Svar på tråden Kan det stämma?