• GoesRawr

    silja line galaxy, något att åka på?

    Har vunnit en kryssning med silja line galaxy 23timmars genom att jag deltog i en undersökning. Och den måste användas innan 1/6-2017, och gäller endast avgångar söndag-torsdag. 

    Så mina funderingar är, är det mycket folk under avgångarna sön-tors eller är det ganska dött? Jag har ingen erfarenhet utav att åka under vanliga vardagar, Och bara åkt denna kryssning en gång och det var länge sen när jag inte ens var 18. är 21 nu och det som ingår i detta "pris" är bara hyttkostnaden så måste betala för mat oh det. 
    Har hört att onsdagar så brukar det vara lite extra och troligtvis mer folk? Eller vilken dag av dessa skulle ni ha valt att åka för troligtvis mest folk? Vi är ute efter trevligt folk, parta, ha lite kul heh...  Jag är inte den som bryr sig om ålder på dom andra utan ser att jag kan ha kul både med jämngamla som äldre personer, trivs i bådas sällskap.

    Så ska man åka eller skita i detta då endast hyttkostnaden ingick.. isåfall vilken dag i veckan skulle ni välja att åka, av avgångarna sön-tors? Är båten en bra party båt?
    Är själv just nu men hittar säkerligen någon att åka med om det blir så heh..
  • Svar på tråden silja line galaxy, något att åka på?
  • Carambolan

    Jag skulle skita i det om det bara var hyttkostnaden som ingick. Såna är ju i princip gratis ändå så det är inte mycket till vinst.

    Min erfarenhet är att mitt i veckan är det mest pensionärer och lastbilschaffisar som åker mitt i veckan. Så här framåt vårkanten kan det däremot fyllas på med en del studentfester också. Du är ju inte så mycket äldre så om du vill parta med 18-åringar kan du kanske ha flyt.

Svar på tråden silja line galaxy, något att åka på?