• Familyhearts

bruna flytningar istället för mens?

skulle ha fått min mens i fredags. i tisdags på kvällen fick jag en flytning med lite lite brunt i, när jag torkade mig. tog en binda och la mig, tänkte att mensen var på G. sedan dess har jag vissa dagar bara fått lite färgat på pappret när jag torkat mig, men inget alls som blivit i bindan. min mens har aldrig gjort så förut då det brukar vara färskt blod i flera dagar samt att jag brukar blöda väldigt mycket och ha väldig mensvärk. hoppas på en graviditet då vi ej skyddar oss.

undrar om det finns fler med erfarenheter? hoppas på fler som haft liknande som sedan visat sig vara ett plus!

• Svar på tråden bruna flytningar istället för mens?
  • caerr

Gjort nåt test? Jag har bim på tors-fre, fick rosa blödning igår som typ dränkte en halv tampong. Brunt slem och brunt på pappret.. hoppas på nid men tror bara det är mellanblödningar.

• Familyhearts
    caerr skrev 2017-05-08 10:53:14 följande:

Gjort nåt test? Jag har bim på tors-fre, fick rosa blödning igår som typ dränkte en halv tampong. Brunt slem och brunt på pappret.. hoppas på nid men tror bara det är mellanblödningar.

Nej, jag har inte vågat gjort nått test än. Hoppas också på nid, men är rädd för att mensen ska komma igång.
    Har du testat?
  • caerr
    Familyhearts skrev 2017-05-08 11:00:48 följande:

Nej, jag har inte vågat gjort nått test än. Hoppas också på nid, men är rädd för att mensen ska komma igång.

Har du testat?

Har inte heller köpt nåt test än(förutom det väldigt tidiga jag gjorde)..
  • Familyhearts
    caerr skrev 2017-05-08 11:06:54 följande:
    ok, hoppas på tur för oss!
  • Familyhearts
    caerr skrev 2017-05-08 11:06:54 följande:
    Har du några andra symptom på graviditet?
  • caerr

Haft ryggvärk och molande mensvärk till och från sen äl, brukar annars komma 3-5 dagar innan mens.. konstant svullen om magen trött och kissnödig på natten och sprängkissnödig på morgon fast jag knappt druckit och kissat på natten. Inga ömma bröst men det hade jag inte förra grav heller.. har dock nån känsla av att det är mensen som kommer..

• Familyhearts

okej, jag tycker att jag kissar väldigt ofta. nu känns det ofta även som att det rinner till, typ som när mensen kommer. men väl på toan så har den ju inte kommit än iallafall. har även haft lite molvärk till och från, samt illamående till och från. i går kväll när jag åt middag fick jag efter en stund kväljningar av maten och blev illamående, så gick och la mig en stund och då försvann det...

• Familyhearts

har ömma bröst med, men det brukar jag ha innan mens med så inget man kan veta. svårt när man inte vet om man vågar hoppas på grav eller om kroppen spelar en ett spratt...

• caerr
    Familyhearts skrev 2017-05-08 11:37:28 följande:

har ömma bröst med, men det brukar jag ha innan mens med så inget man kan veta. svårt när man inte vet om man vågar hoppas på grav eller om kroppen spelar en ett spratt...

Brukar din mens vara sen då? Du har ju goda chanser, eftersom den är sen och du kanske fick en nidblödning... hoppas!:) Här fortsätter det med typ bruna trådiga flytningar. Ingen mensvärk...
Svar på tråden bruna flytningar istället för mens?