• Anonym (Emma)

testat Stem renu?

Hej, undrar om någon testat stem renu för en bättre hälsa. Är sugen på att prova men min man säger att det bara är en bluff. Min kompis tar och hon mår bättre både fysiskt och psykiskt.

• Svar på tråden testat Stem renu?
  • Anonym (A)

Jag har börjat med det, men för tidigt att säga..

• Anonym (Emma)
    Anonym (A) skrev 2017-05-08 18:24:13 följande:

Spännande, berätta gärna hur det går
  • Anonym (Bluffmakare blir rika på idioter....)
    Anonym (Emma) skrev 2017-05-08 15:57:49 följande:

Hej, undrar om någon testat stem renu för en bättre hälsa. Är sugen på att prova men min man säger att det bara är en bluff. Min kompis tar och hon mår bättre både fysiskt och psykiskt.

Låter som bluff när jag läser, massor med pseudo medicinska ord (dvs BULLSHIT). Men antar att även bluffmakare skall överleva så det är väl bra att några tar fel på forskning, medicin och kvacksalveri..... Sen skall ju inte placebo effekten underskattas....

(fyi skulle undvika produkter med inslag av haj i som pesten om jag inte kunde verifiera ursprunget då hajfiske är extremt shady buisness...)
  • monkees
    Anonym (Emma) skrev 2017-05-08 15:57:49 följande:

Lyssna på din man och släng inte ut pengar på trams.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (A) skrev 2017-05-08 18:24:13 följande:

Har du märkt något än?
  • Anonym (G)
    monkees skrev 2017-05-10 06:23:34 följande:
    Håller med
  • Anonym (Nyfiken)
    monkees skrev 2017-05-10 06:23:34 följande:

[quote=77957439][quote-nick]Anonym (G) skrev 2017-08-25 13:42:01 följande:[/quote-nick]

Håller med

Har ni provat? Annars har inte era inlägg här att göra. Tråden var meningen skulle handla om erfarenheter och det är jag också nyfiken på
Svar på tråden testat Stem renu?