• Anonym (LiRo)

Hur länge blöder man vid missfall?-

Som rubriken säger hur länge blöder man vid missfall?

I onsdags förra veckan börja jag blöda. Inte mycket så det hamna i bindan utan endast när jag torka mig. Var då i v. 6 (5+1) i torsdags var det normala flytningar med lite lite bruna fläckar i. På fredag morgon normala flytningar. På eftermiddagen där börja jag blöda igen och har hållt på hela helgen. Idag blöder jag inte. Igår tog jag ett grav test och der visade endast gravid 1-2. Så då antog jag att ja då var det ju missfall. I tisdags förra veckan så stod det gravid 2-3.

Kan det verkligen varit missfall? Är det någon som vet hur länge man blöder vid missfall? Är det normalt att bara blöda 4 dagar vid missfall?

Tacksam för svar.

• Svar på tråden Hur länge blöder man vid missfall?-
  • Sabiinan
    Anonym (LiRo) skrev 2017-05-08 16:16:41 följande:

Som rubriken säger hur länge blöder man vid missfall?

I onsdags förra veckan börja jag blöda. Inte mycket så det hamna i bindan utan endast när jag torka mig. Var då i v. 6 (5+1) i torsdags var det normala flytningar med lite lite bruna fläckar i. På fredag morgon normala flytningar. På eftermiddagen där börja jag blöda igen och har hållt på hela helgen. Idag blöder jag inte. Igår tog jag ett grav test och der visade endast gravid 1-2. Så då antog jag att ja då var det ju missfall. I tisdags förra veckan så stod det gravid 2-3.

Kan det verkligen varit missfall? Är det någon som vet hur länge man blöder vid missfall? Är det normalt att bara blöda 4 dagar vid missfall?

Tacksam för svar.

Jag blödde i två veckor. Om gravtestet visar 1-2 veckor nu och förra veckan 2-3 så tror jag nog tyvärr att du genomgår ett missfall. Om jag var du skulle jag bestämt kräva ett vul för att få det bekräftat. Det är nog olika hur länge man blöder.
  • Anonym (LiRo)

Jag har tid på fredag för vul inbokat. Blev bara så förvirrad när man försöker googla så är det i veckor man blöder. Haft ett missfall tidigare och då blödde jag i 2 veckors tid. Kanske beroende på hur länge man var gravid oxå innan missfallet. 5 dagar känns lite lite om man tar info från google. Jag är 95 % säker att det är missfall.

• Anonym (LiRo)
    Måne09 skrev 2017-05-08 16:28:09 följande:

Jag blödde i 6 dagar efter mitt mf i höstas.

Ok ja då är det nog normalt med 5 dagar med. Nu väntar man bara på tiden på fredag så kan man börja bebis tillverkningen igen.
  • Jag är bara jag

Jag har blödit massor varje m.f Och mellan 2,5 och 7 veckor. 4 dar är inte ens en mens för mig.

• Snuttis2

Haft två missfall ett i v 5-6 och ett i v 12!

Det första blödde jag 3-4 dagar o sen lite flytningar! Det andra fick vi framkalla så då blödde jag nog ca 2 veckor.

• dagsförtrean

Hej!

Jag fick missfall / började blöda 20 april. Blödde 4 dagar sen slutade det. Det tog ca 2 veckor innan blödningen satte igång igen...sen blödde jag i flera veckor.

Nu väntar jag på mens ...undrar lite smått när den ska komma igång?
    Det har gått nästan 50 dagar sen jag började blöda...

Jag hade positiva gravtest i många veckor efteråt..

Svar på tråden Hur länge blöder man vid missfall?-