• Anonym (under medel)

varför är alla så välutrustade på Body Contact

Jag och min sambo är på G att lägga ut en annons på Body Contact för att försöka få tag på ett annat par att ha sex med. Börjar tveka nu!
    Alla män där har en mycket större apparat än vad jag har. Jag hade hoppats på att hitta ett par i ungefär samma storlek som jag, cirkus, 15 lång och 14 i omkrets men det verkar inte finnas? Om man ska tro undersökningarna som finns så ligger ju medel runt mina mått, t om mindre på omkretsen men det verkar inte stämma. Åtminstone inte om man jämför med BC för där ligger nästan alla män ( som skriver sina mått  på minst 18 cm i längd och över 15 cm i omkrets!

Det är något som inte stämmer? Vart fasen hittar man ett par som är "normala" som oss och ljuger alla seriösa undersökningar som säger att medellängden är runt 15 cm?

• Svar på tråden varför är alla så välutrustade på Body Contact
  • kivirush

Skulle tro att de flesta som har under 17 eller så väljer att inte skriva ut det. Sedan så finns det oerhört många som ljuger som storleken. Du får väl skriva i annonsen att du vill hitta ett par men en kille i samma storlek som dig själv.

Säger lite vad jag vill.
  • Anonym (Connor)

Du kan klicka in att du vill söka efter par med samma mått som dig och på så sätt kontakta någon som verkar intressant?

Jag skulle nog vilja säga att det som anses vara "mede"l är inte medel i Sverige, utan något större både på längden och omkrets. Jag själv har också en medelkuk fast inte alls så grov som dig och på en sida som BC så har man aldrig en chans. Sen kan det också vara så att vissa överdriver lite med sina mått (spec singel killar tror jag) men visst finns det män i par också.. 

• Anonym (Wtf)

Och du tror på alla uppgifter som finns där?

• Anonym (under medel)
    Anonym (Wtf) skrev 2017-05-09 14:33:08 följande:

Och du tror på alla uppgifter som finns där?

Ska man inte det då? Vad är meningen med att skriva att man har en kuk som är 21 cm lång och 17 cm i omkrets om man inte har det?
    Det är ju inte precis så att det inte kommer att märkas när det är dags?

• Anonym (c)
    Anonym (under medel) skrev 2017-05-09 14:35:39 följande:
    Ska man inte det då? Vad är meningen med att skriva att man har en kuk som är 21 cm lång och 17 cm i omkrets om man inte har det?
    Man hoppas att en tjej ska nappa. Samma som att en del har gamla kort på sig i kontaktannonser, eller helt och hållet kort på andra personer, eller ljugit om sin längd exc. Man hoppas att man ska få träffa personen och sedan "vinna över" personen ändå när man väl har personen framför sig i verkligheten.
  • NooneSkane
    De hoppas nog på att det inte spelar så stor roll när det hettar till och att ingen har tagit med måttbandet för att kontrollera att uppgifterna stämmer
  • Anonym (Wtf)

Ingen tar fram måttbandet när det är dags. Säger du 17 fast har 15 är det väldigt få som märker om alls någon.
  • svenskitelge

Vi har haft kontakt med några singelkillar på BC som har uppgett att de har ganska stora, Det går ju dock att få en kuk att se stor ut om man tar kort i vissa vinklar.
    Dock har de alltid skyllt på något precis innan träff, så vad de hade för storlek egentligen är oklart...

• Anonym (under medel)
    Anonym (Wtf) skrev 2017-05-09 14:41:17 följande:
    Ingen tar fram måttbandet när det är dags. Säger du 17 fast har 15 är det väldigt få som märker om alls någon.
    Nä kanske det. Men har man någon som helst självrespekt så säger man väl som det är? Men jag är beredd att hålla med dig lite. På en del kort så undrar man verkligen om måtten stämmer överens med vad de skrivit. Speciellt på omkretsen! Eller så kanske det är så att deras tjejer har väldigt stora händer?
  • NooneSkane
    Anonym (under medel) skrev 2017-05-09 14:48:23 följande:
    Nä kanske det. Men har man någon som helst självrespekt så säger man väl som det är? Men jag är beredd att hålla med dig lite. På en del kort så undrar man verkligen om måtten stämmer överens med vad de skrivit. Speciellt på omkretsen! Eller så kanske det är så att deras tjejer har väldigt stora händer?
    Stora och håriga händer  ;)
Svar på tråden varför är alla så välutrustade på Body Contact