Hur var det för er?
Hej!
Jag ska göra grav-test men vill bara höra lite. (Så tips på att testa mig behövs inte)
Jag är ca 5-6 dagar sen i min cykel. Jag har varit det förr men oftast Max 2-3 dagar och då har jag varit stressad eller annat. Denna gången började det med för ca 1,5 vecka sedan när jag fick migrän. Migrän hade jag senast för kanske 5-6 år sedan och när det komkändes det helt knasigt eftersom jag ofta får migrän av saker jag äter/inte tål. Denna gång helt oväntat och sedan dess har jag haft lite molande huvudvärk.
Detta är ju då ca 1 vecka efter äl.
Sen har det rört på sig lite. Jag har fått kraftig "mensvärk" utan mens, ont i ryggen och magen. På kvällstid har jag mått illa och vid resor mår jag ganska illa vilket inte är vanligt.
Direkt om jag springer till ex bussen får jag som en kraftig mensvärk.
Annars är liksom jag ganska normal. Inte jättehumörsvängningar. Men nu har jag varit helt förkrossad i korta stunder. Alltsågråtit och bara varit helt uppgiven. Jag har som vanligt innan mens ont i brösten och det är som vanligt lite sådär molande "mensvärk" som någon dag innan. Men nu är det ca 1,5 vecka av denna värk samt resten. Och inte ett tecken på mens i övrigt.
Så, hur har ni andra upplevt det? Kan detta vara tecken? Jag ska fixa ett test nu i veckan (är på resande fot några dagar men hemma till helgen igen) men behöver lite lugnande råd typ. Hur får jag det är kännas ok i kroppen?