• madde92

Missfall på G? Hjälp..

Hej.

Sitter här och oroar mig. Innerst inne vet jag väl egentligen vad som pågår.

Jag upptäckte väldigt tidigt att jag var gravid. Plussade fyra dagar innan beräknad mens. Då jag har två barn och yngsta är 18 månader så bestämde vi oss för abort.

Väl på undersökningen bröt jag såklart ihop och var inte alls beredd på att det skulle kännas så otroligt jobbigt. Men vi gjorde iallafall ett VUL och där såg man en hinnsäck. Som var tom. Var då i vecka 5. Hon trodde jag var så tidigt gången för att se mer, så jag fick en ny tid till Tors 10/5.

I lördags fick jag en blödning. Inget mer än så förutom att jag haft bruna flytningar sedan dess. Men ingen mer blödning.

Jag antar att det är ett missfall pågång. Vi får se vad som syns på torsdag. Men det jag egentligen ville höra är, finns det någon som haft som jag och ändå fått behålla det lilla lilla pyret? Jag har haft en sådan ångest och inombords ville jag nog behålla trots allt. Och skulle vi nu se något på VUL så blir vi fem i familjen. Även fast jag inte vågar hoppas. Jag känner mig så tom och ledsen.

• Svar på tråden Missfall på G? Hjälp..
  • Haiduchi

Är gravid med andra barnet och både med detta och det första så var jag extremt lätt blödande de första månaderna. Märkte jag att jag blödde så började jag peta med fingret för att se vart det kom ifrån och på så sätt irriterade jah mina slemhinnor hela tiden. Kunde knyevha sex heller. Blödde nu med detta barnet två gånger och med bruna flytningar länge efter. Var på vul båda gångerna och det var ingen fara med barner. Vecka 33 nu. Tror att ör det missfall så blöder man mer, mer som mens eller mer beroende på hur länge man gått.

Kan du komma på om du gjort något speciellt innan du började blöda? Sex, något annat ansträngande ?

Svar på tråden Missfall på G? Hjälp..