Hemmafruar
Det måste vimla av uttråkade hemmafruar i landet. Deras män är på arbetet eller med älskarinnan på konferens. Hur får man kontakt med en hemmafru? Var hänger de?
Det måste vimla av uttråkade hemmafruar i landet. Deras män är på arbetet eller med älskarinnan på konferens. Hur får man kontakt med en hemmafru? Var hänger de?
Inte här i alla fall
Nä...det verkar tydligt.. Synd hade varit kul få inblick i hemmafruns liv, hur hon lever och så...
Jag är hemmafru och är allt annat än uttråkad! Inte heller är jag det minsta orolig att min man skulle vara otrogen finns liksom ingen anledning i världen för honom att vara det...
Jag är hemmafru och är allt annat än uttråkad! Inte heller är jag det minsta orolig att min man skulle vara otrogen finns liksom ingen anledning i världen för honom att vara det...
Nä men sen är han det ändå och så är du bara en i raden av förvirrade människor som står där med och ser ut som en fågelholk och tänker... "Men, så där kan han väl inte göra" ? "Vad har dom som inte jag har"?
"Han sa ju att han älskade mig"? "Ljög han för mig? FÖR MIG!!!"
Kul! Grattis!
Så roligt!
Själv har frun haft en knullaffär! Med min kompis!!!
men men,
snart är det i alla fall sommar!
Jag skulle kunna tänka mig en hemmafru; alltså inte att vara gift med, utan mer att åka hem till dagtid då och då.