• FilurenFnupp

Hemmafruar

Det måste vimla av uttråkade hemmafruar i landet. Deras män är på arbetet eller med älskarinnan på konferens. Hur får man kontakt med en hemmafru? Var hänger de?

Kik: filuren_76
  • Svar på tråden Hemmafruar
  • FilurenFnupp

Nä...det verkar tydligt.. Synd hade varit kul få inblick i hemmafruns liv, hur hon lever och så...

• Anonym (Lycklig hemmafru)

Jag är hemmafru och är allt annat än uttråkad! Inte heller är jag det minsta orolig att min man skulle vara otrogen finns liksom ingen anledning i världen för honom att vara det...

• MR Human
    Anonym (Lycklig hemmafru) skrev 2017-05-10 12:34:03 följande:

Jag är hemmafru och är allt annat än uttråkad! Inte heller är jag det minsta orolig att min man skulle vara otrogen finns liksom ingen anledning i världen för honom att vara det...

Nä men sen är han det ändå och så är du bara en i raden av förvirrade människor som står där med och ser ut som en fågelholk och tänker... "Men, så där kan han väl inte göra" ? "Vad har dom som inte jag har"?
    "Han sa ju att han älskade mig"? "Ljög han för mig? FÖR MIG!!!"

• Anonym (Lycklig hemmafru)
    MR Human skrev 2017-05-10 12:55:43 följande:

Nä men sen är han det ändå och så är du bara en i raden av förvirrade människor som står där med och ser ut som en fågelholk och tänker... "Men, så där kan han väl inte göra" ? "Vad har dom som inte jag har"?

"Han sa ju att han älskade mig"? "Ljög han för mig? FÖR MIG!!!"

Hahaha. Får jag fråga varför du tror att det är större chans att bli lämnad pga att man är hemmafru? Vi har en väldigt fin och öppen relation, bra sexliv, två underbara barn och ett tredje på väg, vi går ut och har dejt kväll varannan vecka utan barn, lunchar ihop minst 2-3 gånger i veckan.. vi har varit gifta i snart 9 år.. och åtminstone jag kunde inte vara nöjdare och lyckligare just nu!
  • MR Human
    Anonym (Lycklig hemmafru) skrev 2017-05-10 13:00:34 följande:
    Hahaha. Får jag fråga varför du tror att det är större chans att bli lämnad pga att man är hemmafru? Vi har en väldigt fin och öppen relation, bra sexliv, två underbara barn och ett tredje på väg, vi går ut och har dejt kväll varannan vecka utan barn, lunchar ihop minst 2-3 gånger i veckan.. vi har varit gifta i snart 9 år.. och åtminstone jag kunde inte vara nöjdare och lyckligare just nu!
    Kul! Grattis!
  • Anonym (Bitbop)
    MR Human skrev 2017-05-10 14:03:28 följande:

Kul! Grattis!

Avundsjuk?

Jag har det ungefär som henne men jag jobbar deltid. Vi har varit gifta i 15 år.
  • MR Human
    Anonym (Bitbop) skrev 2017-05-10 14:11:59 följande:
    Avundsjuk?

Jag har det ungefär som henne men jag jobbar deltid. Vi har varit gifta i 15 år.
    Så roligt! Glad
    Själv har frun haft en knullaffär! Med min kompis!!!
    men men,

snart är det i alla fall sommar!
  • FilurenFnupp
    MR Human skrev 2017-05-10 14:43:54 följande:

Så roligt!

Själv har frun haft en knullaffär! Med min kompis!!!

men men,

snart är det i alla fall sommar!

Hahaha... Skön inställning! Inge vidare polare som inte lät dig vara med. ;)
  • FilurenFnupp

Jag skulle kunna tänka mig en hemmafru; alltså inte att vara gift med, utan mer att åka hem till dagtid då och då.

Svar på tråden Hemmafruar