• Anonym (Micke)

Club Adam och Eva

Är det någon som är frekvent besökare där som kanske ska dit på lördag under jubileumshelgen?

Blir första gången för oss och vi är riktigt förväntansfulla!

På PiH finns ett system för att visa vad man gillar/är ute efter (bi/bfdsm osv), är det ngt liknande på CAE?

• Svar på tråden Club Adam och Eva
  • kåtlisa

Besöker AoE rätt ofta men det kommer att dröja lite till nästa gång.

Har personligen lite svårt att förstå vitsen med färgkoder i form av rosetter för att indikera vilken/vilka läggningar man har, även om man tänder på sex med tjejer leker BDSM lekar och liknande betyder det inte det kommer att lekas bisexuella eller BDSM-lekar med allt och alla utan vad man viil och önskar brukar rätt snabbt visa sig när man hittat personer där det finns rätt kemi och förmåga att kommunisera med och utan ord. Vad jag vet är det bara ett par klubbar som hållet på med att tramsa med färgkoder på de flesta klubbar räknar med att folk faktiskt kan konsten att läsa av. Den dag jag behöver färgkodade rosetter för att tolka vad som känns rätt eller fel kommer jag att sluta swinga.

• Anonym (Micke)

Du har bra poänger, tack för det! :) Har du några bra tips att komma med om klubben?

• kåtlisa
    Anonym (Micke) skrev 2017-05-10 23:06:03 följande:

Du har bra poänger, tack för det! :) Har du några bra tips att komma med om klubben?

AoE är en fantastisk klubb och Christian har gjort ett fantastiskt jobb med att bygga upp klubben på nytt efter den olyckliga branden. Inte mycket att säga än att hoppas att ni får en underbar kväll i trevligt sällskap. Förmodligen Sveriges bästa klubblokaler men lite fel läge för oss som delar boendet mellan Småland, Göteborg, Roskilde.
  • Anonym (Micke)

Ja, då blir det lite fel håll! Vi är väldigt förväntansfulla och ser fram emot det. Hur brukar åldersspannet vara på kvällarna?

• kåtlisa
    Anonym (Micke) skrev 2017-05-11 06:40:03 följande:

Ja, då blir det lite fel håll! Vi är väldigt förväntansfulla och ser fram emot det. Hur brukar åldersspannet vara på kvällarna?

Det är vanligtvis stor spridning på åldrar men om det inte något speciellt tema. Vanliga kvällar är det dock en viss övervikt på personer som är 40-45 eller äldre. Om man nu tycker att åldern är avgörande så är det så pass många och i skiftande åldrar att det inte är något problem. Persoligen har jag inget problem med att umgås med ungdommarna på klubbar men blir det tal om sex blir det oftast med lite äldre och mognare personer i min egen ålder.
Svar på tråden Club Adam och Eva