• Anonym (Nudå)

Hur kan det kännas såhär

Okej så livet tog en vändning jag inte räknat med, jag har alltid tyckt tjejer är sexiga vid något tillfälle har jag blivit upphetsad när jag hånglade med en tjej på krogen men aldrig sett mig som bisexuell eller tänkt på att ha en relation med en tjej men så för 2 veckor sedan var jag ute med min syster och träffade en tjej som bara fick mig att glömma resten av världen.

Vi tog en promenad innan hon lämnade mig på hållplatsen och vagnen jag skulle med kom allt för fort vi hann inte byta nummer eller prata mer.. när hon höll min hand och kysste mig kände jag mig så otroligt hemma och rätt men tankarna skrämde mig och jag åkte ifrån utan nummer.

Veckan efter var Valborg och på ren chans gick jag till samma ställe och där var hon igen.. vi bytte nummer och var tillsammans hela kvällen och denna gången följde jag henne till vagnen.

Jag har messat och vi har setts en gång men det var kort då hon inte mådde så bra, jag frågade om hon ville ses igen och hon svarade att det vore trevligt men att hon inte har tid och ork o dagsläget.. jag har aldrig känt såhär förut och är vilsen .

Jag är 7 år äldre än henne och har barn , har aldrig varit med en tjej förr kanske detta skrämmer henne. Ska jag vänta? Eller vad hur gör jag nu? Detta blir väldigt snurrigt men vet liksom inte vem jag ska prata med så jag vänder mig till nån som

Kanske har erfarenhet ????

• Svar på tråden Hur kan det kännas såhär
  • Anonym (Hmm)

Alltså...

Jag kan ju inte tala för henne men när jag själv gett det svaret så har det betytt att jag inte är intresserad alternativt inte vågat satsa på kärleken.

Det är lite otydligt sms. Att hon vill ses men inte har ork. Vill man så gör man.

Har ni messat mer efter det?

Stort förresten att du bara omfamnar att du gillar en tjej helt plötsligt :)

• Anonym (Nudå)

Ja visst är det otydligt , jag svarade att jag förstår och du får ja det så bra kram på dig.. hon svarade detsamma:)

Efter det har jag inte hört av mig, men vill som bara den.

När vi träffades spelade vi biljard och hon stod ut tre spel innan vi avbröt för jag såg att hon inte var frisk och faktist frös.

Vid hållplatsen fick hon en kram hon sa förlåt att det blev kort och vi får höras . Nåja kanske ska avvakta bara men det blir svårt att släppa nåt som känns så rätt.

• Anonym (Hmm)

Ja men det kanske är dags att skicka iväg något litet? Pratade om något speciellt som du kan skicka sms om?

• Anonym (Nudå)

Nja... jag fick ju storspö i biljarden och frågade hur hon blivit så duktig .

Hon hade tydligen hängt mycket på ungdomsgård och fortsatte berätta saker hon gjort där och hur hon var som barn. . typ alltid jag som skrivit men hon har alltid svarat även om hon inte är typen som hänger på telefonen och svarar direkt som jag gör :)..

• Anonym (Hmm)

Men nu har nu väl inte skrivit på ett tag?

Ja de e svår balans. Man får inte va för på men hur får man någon att bli intresserad om man inte får en riktig chans och inte har gemensamma vänner egentligen. Så man kan inte spela svår heller.

Haha jaa jag har aldrig fattat de där med att typ va svår

. Jag svarar direkt men jag vet att de ibland är bra att inte svara direkt. Äldsta tricket å de e galet att de funkar att hålla den andre på halster.

Alla dessa spel. Hatar de! Men om man är ärlig för tidigt mot fel person kan de gå åt helvete.

• Anonym (Nudå)

Skrev sent på måndag kväll och hon svarade på morgonen efter hennes detsamma har jag inte skrivit något. Det är en svår balans som du säger och svårt och förstå vad hon verkligen vill.

• Anonym (Hmm)

Äsch. Strunta i henne så länge. Hon har ditt nummer, om hon vill så kommer hon till slut att höra av sig. Vänta inte. Kör på med annat

• MaryM

Hon verkar inte så intresserad tyvärr. Vill man träffa nån så har man ork och tid. Men wooow att bara få känslor för en tjej så där! Häftigt!

She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (Nudå)

Ja det är väl kanske så, hon har ett stressigt jobb och extra kurs på det och är rätt upptagen men visst finner man tid för en promenad nånstans. Vem som helst som kysst eller drunknat i hennes isblå ögon hade fallit lika hårt;)

• MaryM
    Anonym (Nudå) skrev 2017-05-11 07:46:30 följande:

Ja det är väl kanske så, hon har ett stressigt jobb och extra kurs på det och är rätt upptagen men visst finner man tid för en promenad nånstans. Vem som helst som kysst eller drunknat i hennes isblå ögon hade fallit lika hårt;)

Du kan ju för all del slänga iväg ett mess till. Du har ju inte så mycket att förlora liksom. Svarar hon inte entusiastiskt så tyvärr.
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (Nudå)

hon är rätt kort och rak i sina svar och skriver med dialekt alltså som hon talar (norrlänning) .hon svarade på ett mess jag skrev igår.
    skrev nåt i stil med jag ser fram emot den där promenaden och hoppas du hör av dig när det är bättre..hon svarde Arå:).
    nu kan jag inget mer göra än typ vänta och vara stolt att jag vågade.

• MaryM
    Anonym (Nudå) skrev 2017-05-12 23:20:53 följande:

hon är rätt kort och rak i sina svar och skriver med dialekt alltså som hon talar (norrlänning) .hon svarade på ett mess jag skrev igår.

skrev nåt i stil med jag ser fram emot den där promenaden och hoppas du hör av dig när det är bättre..hon svarde Arå:).

nu kan jag inget mer göra än typ vänta och vara stolt att jag vågade.

Ja bra att du vågade. Håller tummarna.
Svar på tråden Hur kan det kännas såhär