Hur kan det kännas såhär
Okej så livet tog en vändning jag inte räknat med, jag har alltid tyckt tjejer är sexiga vid något tillfälle har jag blivit upphetsad när jag hånglade med en tjej på krogen men aldrig sett mig som bisexuell eller tänkt på att ha en relation med en tjej men så för 2 veckor sedan var jag ute med min syster och träffade en tjej som bara fick mig att glömma resten av världen.
Vi tog en promenad innan hon lämnade mig på hållplatsen och vagnen jag skulle med kom allt för fort vi hann inte byta nummer eller prata mer.. när hon höll min hand och kysste mig kände jag mig så otroligt hemma och rätt men tankarna skrämde mig och jag åkte ifrån utan nummer.
Veckan efter var Valborg och på ren chans gick jag till samma ställe och där var hon igen.. vi bytte nummer och var tillsammans hela kvällen och denna gången följde jag henne till vagnen.
Jag har messat och vi har setts en gång men det var kort då hon inte mådde så bra, jag frågade om hon ville ses igen och hon svarade att det vore trevligt men att hon inte har tid och ork o dagsläget.. jag har aldrig känt såhär förut och är vilsen .
Jag är 7 år äldre än henne och har barn , har aldrig varit med en tjej förr kanske detta skrämmer henne. Ska jag vänta? Eller vad hur gör jag nu? Detta blir väldigt snurrigt men vet liksom inte vem jag ska prata med så jag vänder mig till nån som
Kanske har erfarenhet ????