• neila

Mitt barn lider av fissurer!!! HJÄLP!!!

Hej!

Jag har en dotter som är två år gammal. Hon har nu i snart 6mån lidit av analfissurer (analsprickor). Hon har varit hård i magen några enstaka gånger och förstår därför inte hon har dessa sprickor. Snälla vet ni kanske vad detta beror på eller har ni barn som haft samma problem? Vi har träffat läkare och hon är under utredning. Jag har googlat och googlat och kan inte förstå varför hon har dessa sprickor!!! Mycket mycket tacksam om någon kan skriva till mig!!!

• Svar på tråden Mitt barn lider av fissurer!!! HJÄLP!!!
  • Griseknoen35

Jag kan inget om just den kroppsdelen men tänker spontant, kan hon vara torr? Har du testat att smörja med någon kräm? Vid hård mage kan sprickor uppkomma men är hon inte hård hela tiden borde de hinna läka mellan varven...

• neila
    Griseknoen35 skrev 2017-05-11 20:00:40 följande:

Jag kan inget om just den kroppsdelen men tänker spontant, kan hon vara torr? Har du testat att smörja med någon kräm? Vid hård mage kan sprickor uppkomma men är hon inte hård hela tiden borde de hinna läka mellan varven...

Hej! Torr? Jag tror inte att hon är torr eftersom hon använder fortfarande blöja... Ibland tänker jag eftersom hon fortfarande har blöja är det därför dessa sprickor aldrig läker, eftersom det är aldrig torrt där! Eller har jag fel? 
Svar på tråden Mitt barn lider av fissurer!!! HJÄLP!!!