• Dynomate

    Fejkad graviditet

    Förekommer fejkade graviditeter och förhållanden i Sverige?
    Som en kurs.
    Alltså att man fejkar en gravid för att sedan göra "abort" för att killen ska förstå allvaret och samhället vill notera hans reaktion.

  • Svar på tråden Fejkad graviditet
  • Anonym (Vad??)

    Det där får du nog utveckla lite mer...

    En kurs i att lura en kille om graviditet och abort?

    Nej det har jag inte hört talas om. Vilka skulle hålla i sådana kurser? Komvux?

  • Praktisk59

    Antingen säga gravid om killen vill göra slut eller våldtäkt

  • Vixen90

    Va? Nej!

    "Samhället" skulle ju inte få utföra sådana experiment hej vilt på ovetande män.

    Självklart finns det ingen kurs där man lurar män för att kolla deras reaktion!

  • Dynomate
    Vixen90 skrev 2017-05-13 20:10:16 följande:

    Va? Nej!

    "Samhället" skulle ju inte få utföra sådana experiment hej vilt på ovetande män.

    Självklart finns det ingen kurs där man lurar män för att kolla deras reaktion!


    Haha jag förklarade dåligt.
    En tjejs bekantskapskrets iscensatte tydligen i samförstånd en graviditet för att sen genomföra en fejkad abort och allt vad det innebär för killen för att han skulle förstå.

    Om detta skulle ha utspelat sig skulle ni under några omständigheter tycka det var ok?
  • Praktisk59

    Lika ok som att han hade fejkat sin död.

    En sådan psyko tjej hade jag hivat ut direkt.

  • Vixen90
    Dynomate skrev 2017-05-14 20:58:54 följande:

    Haha jag förklarade dåligt.

    En tjejs bekantskapskrets iscensatte tydligen i samförstånd en graviditet för att sen genomföra en fejkad abort och allt vad det innebär för killen för att han skulle förstå.

    Om detta skulle ha utspelat sig skulle ni under några omständigheter tycka det var ok?


    Vad exakt ville de få han att förstå?

    Låter helsjukt.
  • Dynomate

    Sjukare saker händer.
    Kan du inte tänka dig att detta kunde mynna ut i nåt positivt för killen i längden?
    Att tänka efter före etc. 
    Ansvarstagande.
    Allt är bra nu för killen f.ö.

  • Vixen90
    Dynomate skrev 2017-05-14 23:01:55 följande:

    Sjukare saker händer.

    Kan du inte tänka dig att detta kunde mynna ut i nåt positivt för killen i längden?

    Att tänka efter före etc. 

    Ansvarstagande.

    Allt är bra nu för killen f.ö.


    Alltså. De flesta människor kan väl få den insikten utan att bli utsatt för en omfattande teater. T.ex. genom att gå till ungdomsmottagningen eller delta i skolundervisningen i ämnet. Så nej, jag vidhåller att det är helsjukt.
  • Praktisk59

    Kanske han får insikten att tjejen han ligger med är en idiot och gör slur

Svar på tråden Fejkad graviditet