Vad ångrar du mest?
Att jag började pensionspara i Swedbank inte kan omplacera pengarna med det sämsta avtal i mannaminne;/
Att jag började pensionspara i Swedbank inte kan omplacera pengarna med det sämsta avtal i mannaminne;/
Intressant kategori som du lagt tråden i!
Om du såg till att läsa all text lite noggrannare kanske du sett att avtalsvillkoren för ditt pensionssparande var dåliga och även lyckats lägga tråden i en mer lämplig kategori...
Intressant kategori som du lagt tråden i!
Om du såg till att läsa all text lite noggrannare kanske du sett att avtalsvillkoren för ditt pensionssparande var dåliga och även lyckats lägga tråden i en mer lämplig kategori...
haha Lägger allt i sex och samlevnads trådarna för där kan kanman välja identitet hur man vill:)
På tal om villkoren. Har du läst dina egna? Att man t ex bara får utbetalat 100 kr per mån av det man sparat ihop! Jävla skämt!
Byt kategori till känsliga rummet så kan man vara anonym...
Surt TS!
Jag ångrar bara en sak i livet. Det är att jag inte ställde mig upp inför alla på det sista mötet jag var med på på en av mina tidigare arbetsplatser och konfronterade hela den gruppen som så öppet tillät mobbning. Jag ångrar också att jag inte anmälde hur de förstörde unga människor som de skulle handleda i feriearbete sommartid. Har aldrig vare sig innan eller efter detta varit med om att medelålders kvinnor mobbat tonåringar på det viset! Skulle ha gått till tidningarna. Men eftersom jag själv utsattes för kränkande behandling och var ganska ung så valde jag att fly illa kvickt. Förstod först i efterhand riktigt hur illa det var och hur dåligt också jag mådde där.
Jag ångrar att jag misskötte skolan under högstadiet och gymnasiet. Nu har jag förvisso en magisterexamen men den tog ett varv extra att åstadkomma.
Jag ångrar att jag har låtit killar behandla mig nedsättande och sexistiskt från tidiga tonår till vuxen. Och jag fattade det inte ens. Numera är jag lyckligt gift med en bra man.
Tänk om man kunde gå tillbaka till ens 15-åriga jag och ge sig själv en örfil och en lektion i självrespekt.
Jag ångrar att jag provade att röka vid 12-års ålder & blev fast direkt, nu har jag dock varit rökfri i 10 år.