• Anonym (Gilla­r wet!)
    Äldre 16 May 16:42
    12228 visningar
    26 svar
    26
    12228

    Hur vanligt är wetsex?

    Hej hej!

    Hur pass vanligt har wetsex blivit?
    Någon här som praktiserar?
    Tycker ni det är ok att fråga om wet med någon man lärt känna?

  • Svar på tråden Hur vanligt är wetsex?
  • Äldre 16 May 17:12
    #1

    Tror det är ganska ovanligt. Jag har haft lite wetsex med mig själv ibland, kan tänka mig att dom flesta testat nån gång..  Nån gång för längesen försökt få med min fru. Men ingen framgång där förutom ett knappast lyckat litet försök från hennes sida. 

    Men med ovanligt menar jag inte sällsynt...  Min gissning är att lika många som har testat trekant har testat wet..  Kan det vara 10% av alla kanske????  Vild gissning!

    Är det ett längre förhållande är det ok att sondera terrängen tycker jag. Både med wet o annat. Risken finns annars att man missar sånt som kan leda till roliga lekar. Flört Men det är inget jag skulle fråga en "ny" kontakt...

  • Anonym (Gilla­r wet!) Trådstartaren
    Äldre 16 May 17:24
    #2
    Anders 386 skrev 2017-05-16 17:12:58 följande:

    Tror det är ganska ovanligt. Jag har haft lite wetsex med mig själv ibland, kan tänka mig att dom flesta testat nån gång..  Nån gång för längesen försökt få med min fru. Men ingen framgång där förutom ett knappast lyckat litet försök från hennes sida. 

    Men med ovanligt menar jag inte sällsynt...  Min gissning är att lika många som har testat trekant har testat wet..  Kan det vara 10% av alla kanske????  Vild gissning!

    Är det ett längre förhållande är det ok att sondera terrängen tycker jag. Både med wet o annat. Risken finns annars att man missar sånt som kan leda till roliga lekar. Flört Men det är inget jag skulle fråga en "ny" kontakt...


    låter ju lite tråkigt att hon inte vill öppna kranen eller att du får öppna din kran över henne...?

    10 %, ja så är det kanske eller skulle tro lite mer...


  • Anonym (Nah)
    Äldre 16 May 17:44
    #3

    Jag tror att det är väldigt ovanligt.
    Jag har aldrig stött på någon som praktiserat det... och då har jag ändå testat en hel del inom sex. Gruppsex, trekant, gangbang, bdsm (väldigt vanilj)
    Wet är ingenting som någonsin har intresserat mig, eller min man heller för den delen. Han gillar inte att göra det analt heller.
    Det är inte min favorit, men det kunde vara kul förr.

    Man är väl olika, men så vitt jag vet, är det ovanligt

  • Anonym (Gilla­r wet!) Trådstartaren
    Äldre 16 May 18:57
    #4
    Anonym (Nah) skrev 2017-05-16 17:44:52 följande:

    Jag tror att det är väldigt ovanligt.
    Jag har aldrig stött på någon som praktiserat det... och då har jag ändå testat en hel del inom sex. Gruppsex, trekant, gangbang, bdsm (väldigt vanilj)
    Wet är ingenting som någonsin har intresserat mig, eller min man heller för den delen. Han gillar inte att göra det analt heller.
    Det är inte min favorit, men det kunde vara kul förr.

    Man är väl olika, men så vitt jag vet, är det ovanligt


    ok, analt var kul förr men inte nu?
  • Anonym (Nah)
    Äldre 16 May 19:00
    #5
    Anonym (Gillar wet!) skrev 2017-05-16 18:57:21 följande:
    ok, analt var kul förr men inte nu?
    Ja, för då tyckte jag det var kul att testa.
    Men eftersom det inte ger mig något, tycker jag inte att det är så spännande längre
  • Anonym (Gilla­r wet!) Trådstartaren
    Äldre 16 May 19:05
    #6
    Anonym (Nah) skrev 2017-05-16 19:00:48 följande:
    Ja, för då tyckte jag det var kul att testa.
    Men eftersom det inte ger mig något, tycker jag inte att det är så spännande längre
    kanske är ute med analt? men finns ju inte så mycket nytt att hitta på inom sex.
    vill träffa tjej som gillar wet!
  • Anonym (Gilla­r wetsex­)
    Äldre 16 May 19:45
    #7

    Alltid varit en av mina sex fantasier!

    Träffade ny tjej för några år sen och på ett väldigt tidigt stadium började vi prata om våra sex fantasier. Så vi gjorde en "bucket list" som vi började jobba på. Ca 2 månader in i vårar förhållande var vi lite små fulls på semester och hon kissade på mig i duschen. Jag blev vansinnigt kåt av det och sen dess har det hänt fler gånger. Fast nu var det ett tag sen...

    Är nu mera gifta så jag har inte haft så bråttom med att ha det igen. Men det kanske är dax att hinta lite till frugan att till helgen kanske... ;)

  • Anonym (Mrs Prefec­t)
    Äldre 19 May 07:22
    #8
    +1

    Jag gillar att ge wet på min man, men inte ta emot... Älskar att stå bredbent över honom och låta strålen forsa...maktkick! Hade inte provat innan och han har inte haft det med ngn innan heller så verkar vara väldigt ovanligt.

  • Anonym (Jo)
    Äldre 19 May 09:38
    #9

    Tror inte att det är så vanligt, är inget jag gillar.

  • Äldre 19 May 23:23
    #10

    Har viss erfarenhet av det, även om det var lääängesen nu... endast som mottagare, aldrig som givare. Skulle inte backa om det kom på tal igen...

Svar på tråden Hur vanligt är wetsex?