Känner mig påhoppad
Jag blir så ledsen och trött! Jag och barnens pappa har varit separerade i snart 3 år. Vi har en god relation och träffas regelbundet och kan också prata med varandra om saker som handlar om barnen för det mesta. Dock så för att vara överens innebär det att vi gör som tänker och tycker. Idag ville han att vi skulle gå en sväng fattade direkt att han skulle lyfta något som inte passade honom. Då handlade det om att jag köpt 2 "magtröjor " som vår dotter som är 9 år är jätte glad över. Hon har inte hunnit använda dem ännu. Men enligt pappa som inte ens sett tröjorna så var det opassande då hon är för liten! Dessa magtröjor visar hon knappt magen om hon nu inte väljer att knyta den högt upp vilket jag inte heller tycker är helt ok. Och detta har vi pratat om jag å dottern. Jag tänker att jag är vuxen å kan ta dess beslut kring vad barnen ska ha på sig å inte. Jag har sagt nån gång att hur vi väljer att göra hemma hos oss så länge barnen inte far likaså behöver vi inte bry oss om exempelvis vilka tröjorjag väljer att köpa! Detär även han som har veto på när hål i öron ska tas, mobilköparna är rimligt osv......
//trött morsa