• Anonym (oseriöst)

Vad vill han? (Happy pancake)

Har i en knapp vecka haft kontakt med en kille via hp och undrar om hans beteende är vanligt förekommande..
    Jag skickade ett meddelande till honom förra veckan och sen fick jag svar mer än två dagar senare. Själv svarar jag aldrig om jag inte är intresserad och skulle jag svara blir det ju bara en rad i så fall.

I vilket fall så har vi haft kontakt och för det mesta har han svarat snabbt men igår svarade jag på ett av hans meddelanden och han läste det inte förrän idag, precis innan han svarade. Han hade i förra meddelandet sagt att vi skulle dricka öl nån gång och satt en smiley (flirt, skämt) efter och givetvis, lättlurad som jag är, så trodde jag att han menade det eftersom vi ändå har skrivit till varandra. Men nej nu i senaste meddelandet menade han att det var "ytterst lättsamt" skrivet och jag vet inte vad jag ska tro. Samtidigt ställer han nån fråga som jag inte vet om jag ska svara på.. Känns jättetråkigt nu och det känns som att han är en player men varför skicka flera seriösa meddelanden då?

Alltså är det vanligt att killar hintar om att de vill träffas om de inte vill det? Känns som ett oerhört slöseri med tid att sitta och skicka meddelanden till folk man inte är intresserad av att träffa. Jag känner mig förnedrad som gick på det..

• Svar på tråden Vad vill han? (Happy pancake)
  • Anonym (mmm)

men ni har ju knappt haft kontakt. Du får ju ge det mer tid om det ska leda till nån riktig dejt. 
    vet inte vad han skickat för seriösa meddelanden?

Att han inte svarar på ett dygn är väl inget konstigt?

• Anonym (hmmm)

Hmmmm,vad vill alla killar på knullappar och knullsajter... hmmm

• KimB87

Skit i honom och gå vidare ingen mening med att slösa tid på nötter

• Anonym (oseriöst)
    Anonym (mmm) skrev 2017-05-17 17:11:03 följande:
    men ni har ju knappt haft kontakt. Du får ju ge det mer tid om det ska leda till nån riktig dejt. 
    vet inte vad han skickat för seriösa meddelanden?

Att han inte svarar på ett dygn är väl inget konstigt?
    Men vissa vill dejta snabbt och andra vill vänta ett tag. Hur ska jag veta vad han vill om han dessutom säger att vi borde ta en öl någon gång? Ska man tro att folk skämtar på en dejtingsajt?
  • Anonym (T)

Det är otroligt vanligt med konstiga och oseriösa typer på dejtingsidor. Finns väldigt många players/folk som bara ute efter sex på dessa sidor. Han är definitivt en av de typerna. Svara inte honom mer.

• Anonym (Mmmm)
    Anonym (T) skrev 2017-05-17 17:22:56 följande:

Det är otroligt vanligt med konstiga och oseriösa typer på dejtingsidor. Finns väldigt många players/folk som bara ute efter sex på dessa sidor. Han är definitivt en av de typerna. Svara inte honom mer.

Men ts kanske också bara är ute efter sex och isåfall är denna kille perfekt.

Fast personligen skulle jag gissa att han är upptagen och bara vill flirta lite. Helt oseriöst mao.
  • Anonym (oseriöst)
    Anonym (Mmmm) skrev 2017-05-17 17:29:53 följande:
    Men ts kanske också bara är ute efter sex och isåfall är denna kille perfekt.

Fast personligen skulle jag gissa att han är upptagen och bara vill flirta lite. Helt oseriöst mao.
    Jag är ute efter något seriöst och långvarigt. Framkom i senaste meddelandet att han precis kommit ur ett långvarigt förhållande och jag tolkar det som att han vill leka av sig lite. Förstår dock inte varför man måste regga sig på en dejtingsida för det. 
  • Anonym (Lägg ner nätet!)

Alltså, det här med nätet fungerar inte. Blir alldeles för konstruerat och onaturligt, inte avslappnat.

Relationer måste uppstå på det naturliga sättet.

Brukar säga att allt börjar med en lång blick.

Kan räcka att vara ute mer för att få kontakt med motsatta könet. Handla oftare, träna oftare och gör aktiviteter med andra så faller det slutligen på plats.

Svar på tråden Vad vill han? (Happy pancake)