Vad vill han? (Happy pancake)
Har i en knapp vecka haft kontakt med en kille via hp och undrar om hans beteende är vanligt förekommande..
Jag skickade ett meddelande till honom förra veckan och sen fick jag svar mer än två dagar senare. Själv svarar jag aldrig om jag inte är intresserad och skulle jag svara blir det ju bara en rad i så fall.
I vilket fall så har vi haft kontakt och för det mesta har han svarat snabbt men igår svarade jag på ett av hans meddelanden och han läste det inte förrän idag, precis innan han svarade. Han hade i förra meddelandet sagt att vi skulle dricka öl nån gång och satt en smiley (flirt, skämt) efter och givetvis, lättlurad som jag är, så trodde jag att han menade det eftersom vi ändå har skrivit till varandra. Men nej nu i senaste meddelandet menade han att det var "ytterst lättsamt" skrivet och jag vet inte vad jag ska tro. Samtidigt ställer han nån fråga som jag inte vet om jag ska svara på.. Känns jättetråkigt nu och det känns som att han är en player men varför skicka flera seriösa meddelanden då?
Alltså är det vanligt att killar hintar om att de vill träffas om de inte vill det? Känns som ett oerhört slöseri med tid att sitta och skicka meddelanden till folk man inte är intresserad av att träffa. Jag känner mig förnedrad som gick på det..