Framfall och knip!
Efter förlossningen har jag fått framfall, enligt gyn är det absolut ingen fara och det är vanligt.. Jag själv känner det som väldigt obehagligt då jag har en egen penis som sticker fram, det spelar alltså ingen roll vad jag gör, jag känner den när den är utanför.. Detta börjar bli väldigt jobbigt för mig, dels psykiskt då jag känner mig hindrad i tex å träna, springa efter mina barn/leka, sätta mig osv. Sen att det hindrar mig från att träna ordentligt, promenader, ja visst, men det hjälper inte mig alls, jag är van vid hårdare träning, marklyft tex.
Finns det verkligen ingenting att göra åt detta? Någon som har vart med om liknande som har andra tips/råd än det jag fått den vården?
Jag har alltid vart duktig med knipövningar, både innan graviditet under och efter, men nu helt plötsligt kan jag inte ens knipa åt så kisstrålen stannar av.. Har det med mitt framfall att göra? Varför har det börjat att bli slappt? *fattar ingenting* Har ju inte slutat med å knipa.. Gör det dagligen å har gjort i flera år..