• Anonym (T)

Min tjej säger att hon kommer, men sprutar aldrig.

Min flickvän säger att ingen någonsin tidigare har gett henne så bra oralsex som mig. Jag älskar verkligen att se henne njuta. Men...när det blir som absolut skönast för henne, då vill hon att jag slutar så att hon får pusta ut. Hon säger då att hon precis kommit. Men hon sprutar aldrig. Aldrig! Vad beror det på? Kan man som tjej komma utan att det rinner från er?

• Svar på tråden Min tjej säger att hon kommer, men sprutar aldrig.
  • John22

Varför i hela friden skulle hon "spruta"? Andelen kvinnor som får fontänorgamser lär vara försvinnande liten.

• Lillkröta

Det är inte många tjejer som får fontänorgasmer. För att få den typen av orgasm enligt mig själv, behöver jag göra en speciell rörelse inne i slidan med fingrarna. Sen stimulera klitoris. Inte många som får fontänorgasm av endast oralsex! Tror du seriöst att de måste spruta för att va skönt? De är inte som för er killar vettu ;)

• Anonym (Queerwoman)

Fontänorgasmer är otroligt ovanligt. Du får hålla koll på andra grejer istället, typ hennes andning och ljud, muskler som spänner sig, om hon knyter sina händer etc.

• Anonym (dd)
    Anonym (T) skrev 2017-05-19 06:24:55 följande:

Min flickvän säger att ingen någonsin tidigare har gett henne så bra oralsex som mig. Jag älskar verkligen att se henne njuta. Men...när det blir som absolut skönast för henne, då vill hon att jag slutar så att hon får pusta ut. Hon säger då att hon precis kommit. Men hon sprutar aldrig. Aldrig! Vad beror det på? Kan man som tjej komma utan att det rinner från er?

vadå spruta? De flesta kvinnor blir våta men sen märks inget mer, ja förutom om man stönar osv.Nån enstaka kvinna kan få nån form av fontänorgasm.
  • kvarnfot

TS du kommer säkert lära dej en del när ni börjar med sexualkunskap i skolan....

• svenskitelge

Det är vanligare än man tror med tjejer som kan få fontänorgasm eller oxå har jag lyckats träffat de få som kan...
    Sedan jag och frun kom på rätta snitsen för ett år sen har jag fått 6 st att få fontän (2 hade inte fått tidigare) och bara en som inte fick.
    2 av dessa fick av att bli slickade, men det är nog betydligt mer ovanligt.

• glutten

Jag har kommit typ en miljon gånger i mitt liv men aldrig sprutat, TS. Det är inte som att orgasm alltid innebär sprut, var har du fått det ifrån?

• Anonym (Jo)

Har aldrig sprutat trots att jag har fått orgasm, har aldrig hört talas om att en tjej sprutar.

• Anonym (Suck)

Är du porrskadad eller? Låter som det. Kom ut i den riktiga värden ts.

• Macklemore1936

Varför i hela friden tror du att hon ska spruta? Ja, tjejer kan få fontänorgasm men det är inte så jäkla vanligt. Hur lite en del män verkar veta om kvinnor är förundrande alltså.

• Tom Araya
    Anonym (T) skrev 2017-05-19 06:24:55 följande:

Haha... det är nog betydligt vanligare att det inte forsar, rinner eller sprutar om en tjej vid orgasm än att det gör det?

Har du haft typ en tjej innan och just hon råkade vara en som får fontänorgasmer? DrömmerSkrattande
  • EnAnonumius
    kvarnfot skrev 2017-05-19 08:17:25 följande:
    TS du kommer säkert lära dej en del när ni börjar med sexualkunskap i skolan....
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Pentra

En sk. vanlig, krampande, upprepat sammandragande och förlösande, verklig orgasm är en sak. Sprutorgasmen, som inte krampar eller ger någon 'rush' på det sättet, är en annan. ... Med vänlig hälsning, Pentra

• CrazyIvan
    John22 skrev 2017-05-19 06:31:33 följande:

Varför i hela friden skulle hon "spruta"? Andelen kvinnor som får fontänorgamser lär vara försvinnande liten.

Vad i hela friden var det jag just läste???

Jag vill av egen erfarenhet påstå att 8/10 kvinnor kan får fontänorgasm... inte av oralsex utan med hjälp av fingrar (oftast), leksaker och/eller vid vanligt samlag i vissa ställningar... Oftast behövs ingen särskild klitorisstimulans.

Antingen har jag haft turen att råka på "rätt" kvinnor, eller så har jag kanske talang för att ge fontänorgasm? Tror mest på det sistnämnda... :-O
  • Anonym (Haha jösses)

Haha lär sig inte folk någonting i skolan längre?

Svar på tråden Min tjej säger att hon kommer, men sprutar aldrig.