• Anonym (Singeltjejen)

Han har fru, hur backar jag ut?

Hellu!

Ganska nybliven singel tjej här som verkligen inte har några som helst problem med att få precis det jag vill. Känns lite som killarna står på kö vilket också kan bli lite to much!

Men jag började chatta med en som jag såg som väldigt intressant. Han hade samma sexfantasier som mig och jag är då inte intresserad av annat än sex.

MEN det kom fram sen att han har en fru. Så jag vill backa ur det som vi pratat om. Däremot vill jag inte göra personen i fråga arg. Är lite lätt konflikträdd.

Jag vill som sagt INTE vara med han. Dessutom börjar hans skrivande till mig bli något jobbig för jag orkar inte vara fast vid telefonen hela tiden för och skriva med någon. Lever gärna ett liv utan mobilen fast i handen men när det plingar Hela tiden blir det lite jobbigt. Plus att denna lilla nyheten var rätt rejält avändande!

Massa tips på hur man på bestämt men ändå snällt sätt backar ur... Tack ????

• Svar på tråden Han har fru, hur backar jag ut?
  • Anonym (Uhmm)

Alltså det är ju bara att skriva att gifta män är inget för dig! Eller har du tänkt ha sex med honom fast du inte vill bara för att du är konflikträdd?!

• Schack73

Skriv bara "Jag är inte intresserad av upptagna män så skulle uppskatta om du inte hör av dig mer."

• Anonym (Singeltjejen)
    Anonym (Uhmm) skrev 2017-05-20 08:46:22 följande:

Alltså det är ju bara att skriva att gifta män är inget för dig! Eller har du tänkt ha sex med honom fast du inte vill bara för att du är konflikträdd?!

Jaa, det är klart.

Jo asså, förr brukade jag hamna där. Att jag hade det bara för att jag lovat. Jag vill inte va sån längre dock..
  • Anonym (bryt!)

Men vadå, det är väl bara att säga nej tack?
    Antingen säger du precis bara det eller så säger du att du inte är intresserad av att ha sex med någon som är i ett förhållande. Men jag tycker inte du ska behöva förklara dig egentligen. Ni har inte lovat varann nåt, ni har fått kontakt via nätet, man kan avsluta hur och när man vill. 
    Du behöver inte "vara snäll", han är ju givetvis själv mycket medveten om att han har en fru! Jag menar, vad ska han säga när du säger du inte vill prata mer med honom? Arg? - ja i så fall är han verkligen inte någon du ska ha kontakt med. 

Jag hoppas du inte är en sån tjej som inte klarar av att släppa gamla kontakter trots att man vill (har en sån kompis)? Jag har nästan fått tvinga henne att radera kontakter på datingsiten. Hon tror de "ska bli arga" eller "ledsna", men vad fan, de är på en nätsite och skriver säkert till alla möjliga andra tjejer. Det är hon som vuxit upp med att "tjejer ska vara artiga och trevliga", men inte till vilket pris som helst!

• Anonym (Singeltjejen)
    Anonym (bryt!) skrev 2017-05-20 08:52:21 följande:

Men vadå, det är väl bara att säga nej tack?

Antingen säger du precis bara det eller så säger du att du inte är intresserad av att ha sex med någon som är i ett förhållande. Men jag tycker inte du ska behöva förklara dig egentligen. Ni har inte lovat varann nåt, ni har fått kontakt via nätet, man kan avsluta hur och när man vill. 

Du behöver inte "vara snäll", han är ju givetvis själv mycket medveten om att han har en fru! Jag menar, vad ska han säga när du säger du inte vill prata mer med honom? Arg? - ja i så fall är han verkligen inte någon du ska ha kontakt med. 

Jag hoppas du inte är en sån tjej som inte klarar av att släppa gamla kontakter trots att man vill (har en sån kompis)? Jag har nästan fått tvinga henne att radera kontakter på datingsiten. Hon tror de "ska bli arga" eller "ledsna", men vad fan, de är på en nätsite och skriver säkert till alla möjliga andra tjejer. Det är hon som vuxit upp med att "tjejer ska vara artiga och trevliga", men inte till vilket pris som helst!

Ja, det är ju så.jag får skriva.

Jag är nästan precis sån som din kompis. Kommit en bit längre bara. Jag är sån att har jag lovat och sagt nått så håller jag det. Problemet är att det även blir lite på fel sätt ibland. Vill vara betydligt mer kräsen eller svårfångad samtidigt som att jag är rädd att det blir att jag är själv. Men jag ORKAR inte med gifta män. För det är sjukt många nu som man pratat lätt med som är gifta.

Denna killen träffade jag irl först. Sen blev det en närkontakt. Vilket betyder att risken är att jag ser han ute.
  • Anonym (bryt!)
    Anonym (Singeltjejen) skrev 2017-05-20 08:56:38 följande:
    Ja, det är ju så.jag får skriva.

Jag är nästan precis sån som din kompis. Kommit en bit längre bara. Jag är sån att har jag lovat och sagt nått så håller jag det. Problemet är att det även blir lite på fel sätt ibland. Vill vara betydligt mer kräsen eller svårfångad samtidigt som att jag är rädd att det blir att jag är själv. Men jag ORKAR inte med gifta män. För det är sjukt många nu som man pratat lätt med som är gifta.

Denna killen träffade jag irl först. Sen blev det en närkontakt. Vilket betyder att risken är att jag ser han ute.
    Ja men det är ju ändå han som gör fel, om han har en fru som inte vet om vad han sysslar med. Det innebär att du har "övertaget", om han nu av någon anledning skulle stöta på dig igen. Du väljer bort gifta män - punkt. Det har han inget med att göra. 
    Stå på dig nu TS, man mår så mycket bättre då :) 
  • Anonym (insikt)

Att killarna står i kö är en farlig chimär. Visst det göder ditt ego. Men väldigt destruktivt.

För killarna står i kö för att knulla och inte för relation och ju fler du knullar desto färre står i kö för relation.

• Anonym (Singeltjejen)
    Anonym (insikt) skrev 2017-05-20 09:04:30 följande:

Att killarna står i kö är en farlig chimär. Visst det göder ditt ego. Men väldigt destruktivt.

För killarna står i kö för att knulla och inte för relation och ju fler du knullar desto färre står i kö för relation.

Och denna insikten hjälpte mig hur?
  • Anonym (bryt!)
    Anonym (Singeltjejen) skrev 2017-05-20 09:08:39 följande:
    Och denna insikten hjälpte mig hur?
    Genom att inte ha sex med dem, för att "du lovat saker", så ser du vilka som trots allt visar intresse och stannar kvar. Det är de som vill ha något mer seriöst än bara tillfälligt sex
  • Anonym (Singeltjejen)
    Anonym (bryt!) skrev 2017-05-20 09:01:40 följande:

Ja men det är ju ändå han som gör fel, om han har en fru som inte vet om vad han sysslar med. Det innebär att du har "övertaget", om han nu av någon anledning skulle stöta på dig igen. Du väljer bort gifta män - punkt. Det har han inget med att göra. 

Stå på dig nu TS, man mår så mycket bättre då :) 

Jaa det är ju helt sant!! Tack ja men det är ju det jag känner med. Jag får mer ångest av tanken att göra som jag brukade, det var i för sig jävligt länge sen nu men jag känner ju någonstans att det beteendet ligger bakom mig. Idag är jag mer mån om hur jag mår än hur andra mår för att jag dissar dem. ???????? Men så har jag ju lite svårt att säga/skriva för jag vill ju inte heller göratt nån upprörd liksom. Är lite för snäll typ
Svar på tråden Han har fru, hur backar jag ut?