• Anonym (Ledsen)

Sambon ringer sexsamtal?!

Gick in på min gamla dator (som sambon använder) för att föra över bilder till min telefon. Det var bara det att min sambos mail var redan igång, såg då att han fått mail om betalningar till en "teleklubb".

Min sambo ringer alltså sexsamtal. Är i sån chock att jag inte vet vad jag ska göra.

Är gravid och sexlivet har inte varit på topp det senaste men JAG har ändå försökt ta intiativ men det är han som inte velat/orkat. Känner mig så lurad.

Självklart är sambon bortrest när jag upptäcker det här också. Vill inte ens ha hem honom. Vad fan gör jag nu?

• Svar på tråden Sambon ringer sexsamtal?!
  • Anonym (aj)

Kolla först noga så att det verkligen är aktuella mail.

När kommer han hem? Har du tid att smälta?

Om det de hänt mig hade jag gjort slut. (Kan verka extremt, men så är jag)

• Anonym (Sorry)

Hur specifika är mailen? Det dyker titt som tätt upp falska mailfakturor helt orelaterade till mina aktiviteter online. Har han däremot kontinuerligt mottagit specificerade fakturor kopplade till hans nummer så är dina misstankar självklart välgrundade.

Personligen är jag ganska chill med såväl porrsurfande som att mannen emellanåt tittar en gång extra efter någon annan, men att interagera sexuellt med någon annan, då har han passerat gränsen.

Däremot vill jag påpeka att långt ifrån alla samtal till sexlinjer är av sexuell karaktär. En gammal bekant har varit telefonvärdinna och menar att minst hälften av samtalen kommer från män som bara vill prata och interagera med någon, inte sällan i samband med stora förändringar i livet, nytt jobb, avliden förälder, skilsmässa eller just kommande barn. Prata med honom om vad han gjort och kräv svar på varför.

• Anonym (Ledsen)

Det var flera mail och alla när jag jobbar kväll/natt och under den senaste månaden.

Jag har inte heller några problem med att han porrsurfar, men just det där att han pratar med någon annan får mitt hjärta att gå sönder.
    Dessvärre kommer han hem sent ikväll redan så måste skärpa till mig så att jag kan prata med honom.

• Anonym (kajsa)

Packa hans väskor så att de är klara när han kommer hem.

• Anonym (Sorry)
    Anonym (Ledsen) skrev 2017-05-20 19:17:00 följande:

Det var flera mail och alla när jag jobbar kväll/natt och under den senaste månaden.

Jag har inte heller några problem med att han porrsurfar, men just det där att han pratar med någon annan får mitt hjärta att gå sönder.

Dessvärre kommer han hem sent ikväll redan så måste skärpa till mig så att jag kan prata med honom.

Så jobbigt för dig, låt honom få sina fiskar varma, så gör man helt enkelt inte, och det vet han ju såklart. Vi finns här om du behöver ventilera och få utomstående perspektiv.
  • Kasperina
    Anonym (kajsa) skrev 2017-05-20 19:20:03 följande:

Packa hans väskor så att de är klara när han kommer hem.

Jag håller med om detta. Inte så att du nödvändigtvis ska kasta ut honom, men för att se till så att han förstår allvaret i frågorna du tänker ställa till honom.
    Vissa honom sedan mailet du såg och be honom förklara.
Svar på tråden Sambon ringer sexsamtal?!