Min man litar inte på mig utan någon anledning :(
Vet inte hur jag ska börja för jag är djupt sårad!
Jag är 26år och gift med världens bästa kille, han är bra på alla sätt men igår när vi hade tjafsat så gick han till gymet och jag mötte upp en vän för att komma ut från huset lite.
När jag kommer hem är han redan hemma och frågar mig vart jag har varit. Jag och min tjejkompis brukar ta nån promenad då och då så jag berättade att vi tog en promenad.
Han säger då att han inte litar på mig eftersom att jag och kompisen har känt varandra sedan i tonåren och har festat, träffat killar etc och tror att hon kan påverka mig. Hon har barn och en kille och det som hände då var vårt förflutna.
Han har inte pratat med mig på hela dagen.
Det gör så ont i hjärtat, jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Trodde han kände mig så pass bra för att veta vad jag har för principer och värderingar. Det kom som en chock. Jag är lika tyst jag med och försöker komma på vad jag ska göra. Ett äktenskap utan tillit till varandra? Har inte gjort någonting fel eller gjort något så han inte ska lita på mig. Han är så envis och håller vid det han tror.
Snälla behöver tips och råd.. sitter här med inte stress och orolig mage för jag försöker alltid vara den bästa för honom :(