Någon som blivit snyggare med åren?
Undrar om det är någon som känner sig snyggare än yngre ålder, går det att få mer vältränad snyggare kropp tex?
Undrar om det är någon som känner sig snyggare än yngre ålder, går det att få mer vältränad snyggare kropp tex?
Om det går är väldigt svårt att svara på. Jag tänker att en person som var extremt överviktig vid 20 men sedan dess bantat och tränat massor sannolikt känner sig, och av de flesta upplevs som, snyggare vid 40 än 20.
Ställda bredvid varandra kommer dock en tränad 20-åring alltid att ha fastare kropp än en lika tränad 40-åring, naturen är ju sådan att huden blir slappare med åren oavsett hur mycket man kämpar emot.. Min filosofi är att man helt enkelt får (om man vill alltså) fokusera på att vara så snygg man kan och må så bra som möjligt utifrån sin ålder, att jämföra sig med 20 år yngre personer blir bara galet. Olika åldrar har sin charm på olika sätt!
Jag blir Fan snyggare för varje år!
Slappare och hängigare rumpa och bröst och.lite.fler kråkspakar och rynkor, men nej, jag är snyggare nu än för 10 år sen även om jag var smalare och hade färre rynkor.
Är väl en smaksak men jag själv tycker jag blivit snyggare sen jag blivit överviktig. Visst jag skulle vilja ha mindre mage men har fått en stor kurvig rumpa och är inte längre en planka utan har B-kupa.
Fick höra i 25 års åldern att jag var i min peak av en fotograf och att jag aldrig skulle bli vackrare efter det. Men han hade fel på många sätt. Kanske att jag var mitt slätaste mest estetiska med hudton och fast muskulatur men efter det har komplimangerna bara ökat år för år. Nu handlar det mycket om min utstrålning, säkerhet som många upplever som otroligt sexig. Anbuden har haglat in sista åren, är nu i medelåldern. Men själv kan jag ju se defekterna och kroppens sorgliga vandring nedåt. Jag skulle gärna haft tilbaks min kropp och min fasthet från ungdomen men inte min sexighet och förmåga att attrahera även psykiskt.
Tyvärr hade jag alldeles för mycket komplex och självmedvetenhet när jag var 25
och kunde därför aldrig fullt ut njuta av min skönhet som de flesta unga självkritiska kvinnor som bara ser sina fel och jämför sig med idealen. Tragiskt!
Fick höra i 25 års åldern att jag var i min peak av en fotograf och att jag aldrig skulle bli vackrare efter det. Men han hade fel på många sätt. Kanske att jag var mitt slätaste mest estetiska med hudton och fast muskulatur men efter det har komplimangerna bara ökat år för år. Nu handlar det mycket om min utstrålning, säkerhet som många upplever som otroligt sexig. Anbuden har haglat in sista åren, är nu i medelåldern. Men själv kan jag ju se defekterna och kroppens sorgliga vandring nedåt. Jag skulle gärna haft tilbaks min kropp och min fasthet från ungdomen men inte min sexighet och förmåga att attrahera även psykiskt.
Tyvärr hade jag alldeles för mycket komplex och självmedvetenhet när jag var 25
och kunde därför aldrig fullt ut njuta av min skönhet som de flesta unga självkritiska kvinnor som bara ser sina fel och jämför sig med idealen. Tragiskt!
Är mycket mer nöjd med mitt utseende nu än när jag var yngre, framförallt i kroppen. Var riktigt spinkig i tonåren, men har tränat upp mig så jag har en vikt lagom till min längd (105kg/195 cm). Kanske några kg fett bort för att det ska vara perfekt, men vem orkar vara det???